خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

آغاز ِ تو

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ


انگار تمام کام های دنیا را باید با تربت تو آغاز کرد..
حتی کام یک خیالی تنیده را..




         









موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۳
احلام

نظرات  (۶)

آخ جون اولین نظر وبلاگت مال منه 

خوش آمدی در شب های زیبای شعبان 
انگار وبلاگت نظر کرده بوده 
لینکم شدی البت



+چی بود اون بلاگفای بووووق 
خوب اومدی 
دیر اومدی 
خوش اومدی
پاسخ:
به به
اولین نظر مزین به چه نامی است..
افتخار دادین..

اوهوم
عید تو عید اومدم :))

تشکر..
ما خودمونم بوقیم دیگه، والا :)
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۸ انسان نیازمند
سلام

عیدهاتون مبارک

روزیتون کربلا
پاسخ:
سلام
عیدهای شما هم مبارک :)

ان شالله
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۲ پلڪــــ شیشـہ اے
چی بهتر از این ...
حسینی شدن ...
تربت ...
نمک گیر ...


خوش تشریف آوردی بانو :)
پاسخ:
خوب من اومدم، شما نیستی که :((
بیا دیگه
سلام

حتی!
پاسخ:
سلام

ارباب دریاب..
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۱ یک عدد معمولی ِ‌عمیق هستم .
خیالت ناب باشد و بماند الهی .. 
پاسخ:
معمولی عمیق دوست دارم..
:)

 امید که آغاز خوشی داشته باشی
پاسخ:
ممنون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">