خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

خل وار

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ


دست میکشم روی گردهای پایه ی مانیتور و زل می زنم به صفحه تا بالا بیاید. گل های رز گلدان مصنوعی  رنگ به رو ندارند. زیرلب دعا می خوانم برایش: خدایا اینو از تشعشعات مانیتور دور بدار. یکی از خودکارهای خودکار دان (به این ظرف های استوانه ای که خودکار داخلش می گذارند چی میگن؟ ) سوار بر بقیه شده، او را به زیر می کشم تا همه با هم سربازوار در یک قد بایستند. کتاب ربه کا رویش را به من کرده اما ترجیح می دهم پشتش به من باشد با این جلد گل منگلی، و باید گفت هر چند کتاب پشت و رو دارد، اما حقا که این یکی ندارد. سیستم بالا آمده اما حس نوشتن من بالا نمی آید. به خودم فکر می کنم که روزها و روزهاست چیزی نمی نویسم و دست دلم شکسته است و آویزان گردنم شده است. راستی چرا روزهای بی حرفی فرا می رسد؟ و چرا وقتی پر از حرفیم، توانایی گفتن نداریم؟






پ.ن: چیه خوب؟ پست الکی پلکی ندیدین؟ البته همچینم الکی نیست ها! آمدیم بگوییم چقدر ویلاگ نویسی برایمان سخت شده است.. آمدیم بگوییم دعا کنید برایمان تا دست دلمان گچش خوب بگیرد تا قلممان هم حرف هایش حرررف باشد. آمدیم بگوییم چه خوب میشد اینجا وعده می دادم که هر روز خواهم نوشت. آمدیم بگوییم کاش روزنگار بودیم و روزهایمان را می نوشتیم و از کسانی که ما را می شناسند خجالت نمی کشیدیم بابت بد زندگی کردنمان..

در کمال بی حرفی چقدر حرف بود ها! خدا به شمای مخاطب رحم کند اگر ما پر حرف شویم :)


+ در کل ببخشید




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
احلام

نظرات  (۴)

خیلی سخت میگیری 
البته بعضی وقتا آدم اینجوری میشه 
اما تو هیچی کم نداری جز یه گونی اعتماد بنفس
پاسخ:
مسئله نداشتن خود گونی است، وگرنه در فضا اعتماد به نفس پخش شده فقط یه گونی گیر بیارم تمومه :)))
بزارم برم دو روز کارگر ساختمونی بشم، گونی کش برم از اونجا
در کل بخشیدیم.
ربه کا را به شما و شما را به ربه کا!

معلوم شد در بی حرفی هم کلی حرف میشود زد. 
پاسخ:
ربکا را خوانده اید؟

بعله در بی حرفی کلی حرف است
دستی که به چرخش لنز دوربین عادت کنه و هی ماکرو  و  میکرو  عقب جلو کنه بعدش هم قلم معترض رو سرکوب کنه دیگه سمت نوشتن نمی ره


پاسخ:

.....
به اون میگن قلم دان!
پاسخ:
:)
قلم دان آخه به اینا که قلم واسه خطاطی میزارن میگن..
ولی خوبه همینم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">