خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

کتاب هم چیز بدی نیست ها!!

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ


تا آنجا که ذهن شما یاری می دهد  ما اینجا هر از چند گاهی از کتاب، آن فریضه ی مغفول فرهنگی صحبت می کردیم. این مدت که کتابی معرفی نشد دلیل بر این نبود که احلام کتاب نمی خوانده! (دلیلش همان قضیه قاتل بروسلی است و این ها دیگر) امیدوارم مخاطبین ما همچنان کتابخوان باشند که احلام روی کتابخوان بودن مخاطبینش حساس است! (مخاطب یکی باشه ولی کتابخون باشه :) شعار خوبی است انصافا  )  این پست ان شالله قدمش خیر باشد برای دنباله دار بودن پست هایی پر از کتاب. نگویید که سرتان مثل عامه ی مردم در تلقرام و اینستا و.. گرم است. مجاز آباد تا وقتی خوب است که افسارش در دست شما باشد، اما امان از لحظه ای که او افسار شما را به دست بگیرد. پس من روی مشارکت شما در کتاب خواندن حساب باز می کنم (البته می دانم احلام خواهد بود و حوض اش) . اگر دلتان خواست، به ما بگویید که چه کتابی می خوانید تا ما نیز فیض ببریم و ژن کتابخوانی مان تحریک بشود برای خواندن آن کتاب. موید باشید و کتابخوان :)



 







+ ما به یمن قدم جناب پوتین یک کتاب روسی دست گرفته ایم از داستایوفسکی به نام "همزاد" ... از داستایوفسکی برادران کارامازوف را شاید 6 سال پیش خواندم و بسی لذت بردم. درصد لذت این یکی را نمی دانم. پیش از این هم زوربای یونانی را می خواندم که شرحش مفصل است. در شرحش همین بس که کسی که خداحافظ گاری کوپر را خواند و لذت برد این را هم بخواند، فقط مواظب دین و ایمانش باشد :)






پ.ن: حضرت احلام حاضر است عده ای را که دوست دارند کتاب بخوانند و به هر دلیلی نمی توانند، به اجبار کتابخوان کند :)) هر که هوس چنین اجباری دارد بسم الله ...



تتمه: می دانم عالم مجازی پر شده از معرفی کتاب های گوناگون، کانال تلقرام و کتابخوارهای اینستا و فیسبوک و غیره. اما اینجا ماییم و نوای بی نوایی خودمانی مان :)





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
احلام

نظرات  (۹)

احسنت کتابخوانی خیلی خوب است
من از کودکی کتابخوانی را دوست داشته ام
همیشه در نمایشگاه های کتاب حاضر می شوم و کتابهای زیادی خریداری میکنم



حالا حاصلش چند قفسه کتاب است
دنبال یک بانی برای خواندن می گردم
بسم الله


تصویر هم باز نشد

پاسخ:
احسنت بر شما..


پس بسم الله. دست دراز کنید و اولین کتاب را بردارید و بخوانید. منتظر گزارش کتابتان هستم ...

تصویر برای خودمان باز می شود، ولی باز باری دیگر لود نموده و گذاشتیم..
به برکت کتاب های اهدایی، خانۀ ما شده کتابخانه و ما هم با توفیق اجباری شدیم کتابخوان. هرچی این ور و اون ور تقدیم میکنیم تموم نمیشه...!

حالا دنبال جایی میگردیم که کتاب های اضافی را محترمانه ردش کنیم.
فکر میکنم با بحران بی جایی و کم جایی مواجه هستیم..
پاسخ:
احسنت

فکر میکنم جایی را میشناسم که کتاب لازم دارند!
نمی دونم الانم میخوان یا نه!
چه موضاعاتی هست؟

وقف در گردش هم خوب است!
کتاب را در تاکسی و مترو و پارک و کلاس و.. جا بگذارید و اولش بنویسید که برای خواندن است..
و از این قبیل ایده ها...

برامون بگید چه کتابی می خونید
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۳ یک خواننده
سلام
قلم زیبایی دارید..
نظرتون درباره متن "خواننده" چیه?
پاسخ:
سلام
ممنون

دعاگو هستیم
عشق من کتابه
عشق اونم منم:-)
پاسخ:
به به
چه عشق و عاشقی خجسته ای :)
سلام
عالی بود:)
اوصیکم بالمطالعه کتاب :)
به سرزمین کتاب پناهنده شدن خیلی حس خوبی است
باشد که کتابخوان تر شویم.
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ان شالله عامل به چیزهای خیر و خوب باشیم..

کتاب خوان بمانید :)
منکه دارم واسه آزمون میخونم میشه منابع کنکور رو به عنوان کتاب معرفی کنم D:

این کار خوبیه فقط منو به چالش کتاب دعوت نکنی که خسته ام ...
پاسخ:
بله میشه..
شما اونارو معرفی کن بزار در من حس رقابت ایجاد بشه!

اگر خسته جانی بگو یاحسین :)
یعنی چه جوری به اجبار کتابخون بشیم؟

من تقریبا آماده ام....
پاسخ:
یعنی شده کتاب رو ورق ورق بکنید و بچسبونید بالا سر گاز و بچسبونید بالا تخت بچه و حتی ... (سانسور می کنم) کتاب بخونید :))

بسم الله
اولین کتاب رو از قفسه بردار و شروع کن..
بهم بگو چیه
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۸ هادی نیاکی
سلام.
پاسخ:
سلام
خوش آمدید
با کسب اجازه از محضر حضرت احلام انسان 250 ساله را می خوام شروع کنم
پاسخ:
به به
رفتید در لیست کتابخوانی اینجا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">