خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

به شوق "تو"

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ


روزهای آخر صفر جلوی چشمانم بال بال می زند و من به سفر خودم می اندیشم. سفری که همیشه نیمه کاره ماند. سفری که آنقدر قوت لایموتش کم بود که اراده ام را سست می کرد. سفری که تا شروع به آغازیدنش گرفتم پای خودم را در گل و لای دیدم. سفری که یا برف و باران را و یا گرمای شدید خورشید را بهانه ای برای نرفتنش کردم. اما باید بگویم در روزهای آخر صفر باید سفرم را شروع کنم. سفری از خودم، سفری از خودم به سمت "تو"! همان "تو" مقدسی که وقتی می خواهم اینجا نامش را تایپ کنم وضو می گیرم. همان "تو" یی که عمق قلبم در لحظه لحظه ها به او محتاج بوده ولو دست و پایم از این "تو" به خطا رفته باشد. می دانم شاید باز هم قصه ی این سفرم درست مثل سفرهای قبلی ام بشود. اما باید دندان به هم بفشارم و وسایل دنیا را دور بریزم و با دست های خالی این سفر را شروع کنم. فقط یک چیز را  می خواهم بگویم: "تو" خوب می دانی مرا...














پ.ن: در میدان جنگ تجهیزات و نیرو و زنده ماندن پیروزی نیست! در جنگ عشقبازی با "تو" پیروزی است. چنانکه مولایم حسین چنین کرد.





+ آوینی هم برای خود رندی بود وقتی تمام خودش را در وسط حیاط آتش زد. بسم الله








موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
احلام

نظرات  (۵)

گفت: پستمو بخون حالمو بدون 

این چه حالیه؟
من که عمرا بفهمم
پاسخ:

ههه
کار هر کسی نیست که..
پست قاراشمیش را رندبلاگرها می فهمند!
:))))
بله 
رندم آرزوست

ما که وبلاگمون مثله ته قابلمه س
خدا امثال شما رو زیاد کنه 
پاسخ:
واقعا؟
ته قابلمه؟
ته قابلمه همیشه لذت بخشترین قصه ها رو داره، یه ولعی توش هست
مخصوصا وقتی گرسنه ای و میافتی به جون ته قابلمه
تازه اگه پلو باشه و ته دیگ دیگه هیچی....
:)
 
خدا تو رو از من نگیره
نخیر ته قابلمه از بیرون رو عرض کردم 
روسیاه...


چه دعاها...!
پاسخ:
همان برداشت حضرت احلام بهترین است
حرف نباشه
دهههه
احلااااام چه کردیییییی
هرجوری باشی میخوایمت :)
پاسخ:
:)))
ما بیشترتر...
فداییات..
یعنی منتظر  اسفار اربعه جناب احلام باشیم

بسم الله
پاسخ:
ما را چه به اسفار اربعه..
ما سعی داریم از قعری که سقوط کرده ایم کمی بالا بیاییم..
دعایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">