خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

شاید بد

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ



عشق را گفتم چرا بر من نبستی راه؟ گفت

راه بر گمراه بستن نیست در آیین ما*










پ.ن: خروشی و طغیانی و فغانی هست و تو نیستی....




*فاضل نظری



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
احلام

نظرات  (۲)

کاری به کار عقل ندارم،به قول عشق

کشتی شکسته را چه نیازی به ناخدا 

گیرم که شرط عقل به جز احتیاط نیست

ای خواجه! احتیاط کجا؟ عاشقی کجا ؟!

فاضل نظری
پاسخ:
گر عقل در جدال جنون مرد جنگ بود
ما را در این مبارزه تنها نمی گذاشت


فاضل
حالا هی بیا به رخ بکش این کتابتو
کشت مارو
یبار زودتر از من فاضل خریدی 
جنبه خوب چیزیه بخدا

بابا 
ایها الناس
احلام "کتاب" خریده
پاسخ:
تا کور شود هر آنکه نتواند دید..

فقط یه بار؟
اون موقع که تو توی دبستان هجی میکردی ف ا ض ل، ما با جناب فاضل در شب شعر چرخ می خوردیم
والاع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">