خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

پیغام

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ب.ظ


شیرینی تعارف می کرد، میگفت : شیرینی عروسیه بخورید!

گفتم : مبارکه، عروسی کی؟

گفت شب ولادت امام حسین به خوابم اومد و گفت :خواهر، اینجا عروسی کردم..






با قد و قامتی 185 سانتی و متولده سال 65 رفته بود برای دفاع از حریم اهل بیت علیهمالسلام، حالا از بهشت پیغام می فرستد!

شهید امیر لطفی را می گویم...





پ.ن: من خسته ام از این باران هایی که فقط تنم را خیس می کند! پس دلم چرا خشکسالی است؟ کی مجنون می شوم؟؟





+امروز بهشت زهرا



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
احلام

نظرات  (۴)

 ولد سعیداً، عاش سعیداً و مات سعیداً.

ای عروس شهادت؛ حجله حُسن بیارای که داماد آمد...!
پاسخ:
جینگ و جینگ سازمیاد، از بالای بهشت میاد....

:(
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۱ سید محمد رضی زاده
پس من کی وسیع می شوم شناسنامه...
پاسخ:
مهر شهادت ان شالله ...
تاریخ عروسیش با من یکیه ولی چقدر فاصله
پاسخ:
مبارک باشد سالگردش
الله اعلم

۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۵ انــــــ ـار
مبارک شاه داماد باشه ان شاءالله.



کاش...
کاش آدم میشم :(
پاسخ:
دعایم کن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">