خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

سنگینم

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ



حیاط پر از کودکان چشم بادامی است که جز بازی به چیز دیگری نمی اندیشند، حتی وعده ی فوتبال بازی کردن با من را ساده انگاره می پذیرند. خداحافظی در ساده ترین تعارفات می گذرد. تمام این چند ساعت مثل یک عمر برایم گذشت. دلم می خواست تمام شود تا نبینم و نشنوم. زبان گفتن احساسات را ندارند. و این برای من سخت است. می گوید کسی بهشان سر نمی زند. بیشتر حرصم می گیرد. چون می دانم ایرانی هایی که شرایط مشابه دارند وقت سر خاراندن از دعوت ها و دیدار ها ندارند. و این ها اینجا دارند غربت می کشند چون ایرانی نیستند. خانه چون آواری روی دلم است چون محقر است چون اجاره ای است. چون وقتی استکان ها را به آشپزخانه می برم می بینم که جای تکان خوردن ندارد. سنگین تر می شود وقتی می شنوم مادر از پسر نه ساله اش شکایت می کند که بعد از پدرش پرخاش گر شده است. کشیدن عنوان پسر بزرگ و مرد خانواده بزرگش کرده است، حتی اگر همین چند دقیقه پیش از فوتبال بازی کردن به خانه برگشته باشد. درکشان نمی کنم. آینده سید محمد و مهدی و نازنین برایم گنگ است و این رویاهای شخصی و رنگی رنگی من را به هم می زند. از درب خانه که بیرون می زنم سنگیم. نیمی از بدنم به یمین و نیمی به یسار می رود تا به حرم سیدالکریم برسم. وقت شکستن نیست و من باید به پیر شدنم ادامه بدهم......
اصلا بگذریم.....










امروز دیدار با خانواده شهید سید عارف حسینی. شهید مدافع حرم افغانی





پ.ن: 
فکر می کنم از اوان جوانی ام گذشته است که بخواهد شور یک چیز من را بگیرد. تمام لحظه هایم به جنگ می گذرد و احساساتم را چال می کنم تا کمی شعور هم قاطی دلم بشود. 



+ چیزهایی هست که قابل تعریف نیست. ولی دعا کنید....




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۴
احلام

نظرات  (۵)

۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۶ سید محمد رضی زاده
خانواده هر کدام از مدافعان حرم افغانستانی علاوه بر داغ شهیدشان، دردهای زیادی را در خود دارد... خدا کمکشان کند
ان شاءلله به نگاه شهید اصلاح شوند و عاقبت به خیر... 
پاسخ:
ان شالله
شاید حرفم درست نباشد
شاید به مذاق خودمان هم خوش نیاید.  حتی
ولی بعد از خواندن فقط این جمله به ذهنم آمد اینان باید کاری زینبی کنند. به تمام معنی با همه ی ستم ها و...

همان چیزهایی هست که قابل تعریف نیست...
پاسخ:
هیچ شیعه ای نباید ظلم را بپذیرد...
این ها که اینقدر حماسی در سوریه می جنگند، نمی دونم چرا در کشور خودشان...
اعتراف می کنم که نوشتن و حرف زدن در باره این خانواده و خانواده های مشابه سخت است!!! 
پاسخ:
بسیار سخت :(
 کاش لایق باشیم برای کار کردن...
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
چه قدر سخت. ممنون که این ها رو برامون می نویسید.
پاسخ:
من که چیزی ننوشتم هنوز...
شهدای مظلوم..
پاسخ:
بسیار..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">