خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

نهمین روزی خوار

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ب.ظ



شانه هایش زیر تابوت می لرزید

نه از سنگینی تابوت، بلکه از سنگینی خودش

حالا امروز* خودش روی شانه های سنگین ما سبک می رود..







پ.ن: احمد در وصیت نامه اش نوشته: چرا فقط ما باید زیر تابوت آشنا را بگیریم و دیگران زیر تابوت ما را نگیرند، آخر صبر و تحمل تا کی؟








* تا ساعاتی دیگر شهید احمد مکیان  در قم تشییع و در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده می شود




+ برای شب اول قبر شهید مدافع حرم احمد مکیان، صلوات




& مطلبی غیر مرتبط به پست در ادامه مطلب















خیلی میلیمتری کناره ی فرش نشسته ام. خنکی سنگ ها را که حس می کنم از عطشم کم می شود. توی مفاتیح برای اعمال روز هشتم رمضان چیزی ننوشته است. شیخ عباس قمی نمی دانست روزی خواهد رسید عده ای در به در دنبال عدد هشت می گردند تا به یاد امام رضا  دلشان راهی حرم بشود. صدای لااله الا الله باز به راه می افتد. مرده ای دیگر برای زیارت آمده، آن هم با ملازمان گریان فراوان. صحن آزادی هر چقدر هم بوی مرده بدهد باز نمی توانم جای دیگری را انتخاب کنم. زل زده ام به تابوت مرده ای که از من دور است که یکهو چیزی محکم توی بغلم میافتد. با یک جفت چشم گرد و لبخندی گشاد و لپی آویزان روبرو می شوم. دخترکوچولوی نوپا قدرت پاهایش کنار من ته کشیده بود. توی بغلم درست می نشانمش تا اذیت نشود. اما سرش را خم می کند و به صورت من نگاه می کند. مادرش از دور، لبخند به لب دارد اما جلو نمی آید. خیلی زود عزم رفتن می کند.تلو تلو خوران پیش مادرش برمی گردد.من نیز عزم رفتن می کنم. صحن انقلاب جلوی سقاخانه می ایستم، خلوت است، هوس آب می پیچید در دهانم و تشنه تر می شوم. صدای گریه ی مردی از پشت سرم می آید. نگاهش می کنم. جوان است و سر به زیر اشک می ریزد. شاید کل صحن متوجه او شده اند. توی دلم برایش دعا می کنم. سقاخانه خلوت است، اما سر امام برای سیراب کردن تشنگان خلوت نیست!
.
.
.
#خیال
#داستانک
#احلام_نوشت
#امام_رضا
#روز_هشتم_شهر_الله_اکبر
.
پ.ن: روز هشتم همگی میل خراسان داریم..
+عکس از آخرین دیدارمان







+ پست دیروزمان در اینستا گرام. گفتم شاید خواندنی باشد :)


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
احلام

نظرات  (۳)

سه خط ابتدایی یکی از بهترین نوشتهاتون بود
احسنت
پاسخ:
اگر خوب است از صاحب نوشته هاست ، نه من
چند وقتی ست که گویی معجزه ای رخ داده  و نوشته های این وبلاگ، مشام جان ما را  با عطر و بوی شهید و شهادت می نوازد.

صدر و ذیل این پست، به دل ما چسبید...

آجرک الله ان شاءالله
پاسخ:
خودمان هم نمی دانیم چه شد که این شد...
شهدا ان شالله این توفیق را از ما نگیرند!

دعا بنمایید این شب ها
اللهم الرزقنا
همه شون ب یک چی پایبندن و بعد توفیق شهادت نصیبشون میشه
قبل تری ها محبّ ب ولایت ب امام ، حالا محبت ب بانو زینب سلام الله علیها

پاسخ:
الهی آمین

باید کانالی برای وصل شدن پیدا کرد و محکم به آن چسبید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">