خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

سیزدهمین روزی خوار

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ



نگاه کن شیخ کوچک، چه زیبا پر کشیده است...







پ.ن:  طلبه ی کم سن و سالی بود. او را شیخ کوچک صدا می کردیم.




* امروز خبر شهادت ایشان رسید و دلمان را سوزاند...

+ برای روح روان و جاری شهید مدافع حرم، محمد امین کریمیان صلوات




& گاهی رفتن بعضی ها هر چقدر هم هفت پشت غریبه باشد در قلبت انگار حفره ای ایجاد می کند. ببخشید اگر مطلب چیزی به شما اضافه نکرد. 




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
احلام

نظرات  (۴)

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۱ پلڪــــ شیشـہ اے
هیچ موقع فکرش رو نمی کردم این روزها دوباره تکرار بشن. پر پر شدن گل های سرخ
پاسخ:
منم فکرشو نمی کردم..
اما حالا که شده هی میگم خوب پس من که هستم حالا، چه کاره ام؟؟ چی کار میکنم؟
همیشه شهدا حرف دارند 
پاسخ:
مخصوصا تسبیحی که دور مچ دست شهید هست 
:(
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
چه کاره ام؟! باید جبهه خودمون و بشناسیم. همین نوشتنت خودش انجام وظیفه است/ دلم اخلاص می خواد. بندگی بی شیله پیله.
پاسخ:
خاک بر سر احلام
خاک...

این نوشتن فقط از سر خودخواهیه ..
روحش شاد الهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">