خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

چهاردهمین روزی خوار

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۱ ب.ظ


مسعود دلش بند نبود برای یکجا ماندن

هر کاری را تا ته اش می رفت..

می گفت پرواز و می رفت خلبان می شد، می گفت شنا و می رفت غواص می شد!

این آخری گفت مادر می روم زیارت!

از زیارت که برگشت یک جای سالم در بدنش نبود

مسعود تا ته عشق رفته بود..





پ.ن: آخرین پیامی که مسعود برای مادرش ارسال کرده بود: باید بپرد هر که در این پهنه عقاب است/ حتی نه اگر بال و نه پر داشته باشد/ کوه است دل مرد ولی کوه نه هر کوه/ آن کوه که آتش به جگر داشته باشد/ عشق است بلای من و من عاشق عشقم/ این نیست بلایی که سپر داشته باشد..





* از زیارت  برگشت. مادر که حتی دل دیدن زخم کوچک مسعود را نداشت خود داخل قبر شد و او را به خاک سپرد...




+ برای روح خستگی ناپذیر شهید مدافع حرم مسعود عسگری صلوات






ابتلائات: هنوز لحظه ای که در معراج سر به تابوت گذاشتم و چیز بزرگی طلب کردم را فراموش نمی کنم. هر چند همان شب تماس گرفتند و گفتند گر مرد رهی بسم الله! ولی هنوز خیلی مانده شهید عسگری عزیز....  این شهید بزرگوار عنایات بسیار می کنند. حتما از ایشان طلب کنید.





- مجنون حریف غصه لیلا نمی شود...



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
احلام

نظرات  (۶)

۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۸ سید محمد رضی زاده
آه مجنون بوی لیلا می دهد...
پاسخ:
آه لیلا....
خیلی عالی بود

به دل نشست
پاسخ:
شهید عالی است..
عالی،
نوشته ای پر مغز با مضامین آراسته و نغز...

خداوند بالهای پروازت را قوی گرداند.
پاسخ:
سپاس

بال های نداشته و ...
تو چجوری اینهمه حرف راجع به شهدا داری؟
از کجا میاری؟

پاسخ:
من که همش دو خط میگم، حرف زیاده... ;)
همین دو خط کلی زحمت کشیده میشه براش..
زحمت نوشتن نه، زحمت مستند بودن همان دو کلمه!

سلام نام خداست

کوتاه و خوب

چ بی تفاوت روز می گذرونم
خاک ..
پاسخ:
سلام

سپاس

خدا یاری رسان است اگر طلب کنیم و حرکت کنیم...
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۶ انــــــ ـار
دعام کن احلام.....
پاسخ:
تو هم دعا کن انارکم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">