خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

ج ه ا د

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ






گفت: بمون و جهاد کن!
گفتم: جهادی که پایه اش تقوای توام با علم نباشه یک پشه را زمین نمی زند چه برسد به دشمن!








پ.ن: تکلیفمون رو با عرصه ی جهادی که ازش دم می زنیم مشخص کنیم! کم دروغ بگیم که: لبیک یا خامنه ای!

      





طرح یک سوال: ما دقیقا در فضای مجازی چه می کنیم؟ اگر سنگر است آیا سرباز کارآمدی هستیم یا عملا در جبهه ی دشمن می جنگیم و خودمان خبر نداریم؟




حال من






موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
احلام

نظرات  (۱۳)

۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۰ محمد خزایی

عملا در جبهه ی دشمن می جنگیم و خبر هم داریم

پاسخ:
بنده که اینطورم، بقیه رو نمی دونم!
ان شالله خوب بشویم
یا شاید هم هیچکدام! 
پاسخ:
این شاید هیچکدام برای غیرمدعیان است!
مدعیان جهاد بالاخره یه کاری باید بکنند...
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۵ انــــــ ـار
مدت هاست که سوال منم هست!

واقعا چه می کنیم...؟!



البته نه اینکه با این ابهام به حضورم ادامه بدم؛ بلکه با توجیهاتی حضور را مفید می دونم و گاهی می ترسم توجیهاتم صحیح نباشه... :(


کلا دعا کن!
پاسخ:
نه من تقریبا دارم با تردید این فضاها نفس می کشم و برام زجرآ وره..
صرف انرژی برای چیزهای هیچ ...
اینجا بعضی ها واقعا دارند خوب پیش می روند و باید احسنت گفت بهشان، من جمله شما!
ولی مدتی است تقوا را که برباد رفته می بینم و علم را قلیل...
حداقل نیاز به ریکا وری دارم

دعاگو هستم انارکم
خدایا انارک احلام...
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۱ سید محمد رضی زاده
جهاد هست، ولی کم است!
پاسخ:
جهاد کم معنا ندارد، انگار که وسط میدان جنگ مقابل دشمن، به جای استفاده از تمام خشابت نصفش را مصرف کنی!
نتیجه اش همان ناکارآمدی است!
البته از این جهت که حداقل درمیدانی جای شکرش باقی است، اما خوب ...
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۷ ...:: بخاری ::...
انقد خسته شدم از پرسیدن این سوال...
انقد.
پاسخ:
خسته نباشی :)
شما که کلاس کارتون بالاست، شما دیگه چرا 
قضیه کانال داری و اینا :)
مواظب باش به یاس فلسفی نرسی..
خوب ادامه بده
در میدان جنگ، تردید و تشکیک، حربه حریف است. 

پاسخ:
حتی اگر حربه باشد باید برای آدم حل بشود
شک باید به یقین برسد
یه جورایی خیلی هامون وقت تلف می کنیم که همون جبهه دشمنِ :(
پاسخ:
خوب تلف نکنیم! 
اینقدر سخت است!
یکم سخت کردیم 
مثلا برای نهی از منکر فکر تشکیل سازمانیم
درحالیکه ولی جامعه گفتند بگویید و رد شوید
در این فضا هم
واقع بین باشیم
پاسخ:
موافقم
گاهی مسائل را بزرگ می کنیم، طوری که آخرش هیچ کاری هم نمی کنیم!

گفت تو جیب ما رو نزن!

بگوبچه مذهبیا چقدر گناه نمیکنن تو مجازی؟
از گناه اتلاف وقت بگیر تا دمدمی مزاجی تا ارتباط با نامحرم 
چند نفر به حکم وظیفه اینجان؟ 
من اصلا کاری به نوع فعالیتشون ندارم 
نیت خرابه فدات
مثلا خود من فقط وبلاگ دارم که داشته باشم 

این ره به ترکستان است 

شما خیلی کلاست بالاست که ازین سوالا میپرسی 
جهاد کیلویی چند داداش؟
پاسخ:
بله همه این هارو در پست نوشتم و پاک کردم
فاجعه اونقدر عمیق هست که با چهارتاکلمه ی من هیچی نمیشه..

جهادی در کار ماها نیست، وقتی ما خودمون خرابیم!
باید بگم که باختیم
گلوله ها تو بدن جامعه داره عفونی میشه
عه چرا نظرم ناشناس اومده ؟
عجبا!
از دست این سیستم خودسر من!
پاسخ:
ناشناسم اومد، فهمدیم تویی...
:)
جالب بود ولی کمی بعید
از رنگ و بوی مطالبتان و نیازهای جامعه (جبهه جنگ)می توان فهمید
پاسخ:
چه چیز بعید است؟
مطالب من بوی جهاد می دهد؟
زهی خیال باطل

چقدر همه خسته اند.

استادی داشتم که همیشه می گفت: انتقاد نکن پیشنهاد بده.

پاسخ:
انتقاد نصف پیشنهاده :)
خوب خسته ایم برای اینکه زخم خورده ایم!

"انتقاد نصف پیشنهاده"

به هیچ وجه.

پاسخ:
البته مزاح بود ، لبخند هم گذاشتیم!
هر چند انتقاد اگر سازنده باشد، قطعا می تواند منجر به پیشنهاد بشود..
البته بنده فقط یک نیشتری زدم!
کمی ولنگباری و بی تقوایی بچه مذهبی ها برام آزاردهنده شده

حالا شما پیشنهادی دارید بسم الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">