خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

میشه؟

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ب.ظ


نمیدونم چه اصراری دارم که خودمو مقاوم نشون بدم..

لبخند بزنم و بگم: چیزی نیست، همه چیز عالیه!

ولی میشه یه بار در این عمر وبلاگی به شما بگم؟

بگم که : خسته ام...








پ.ن : خستگی به این معنی نه که نیاز دارم خودم را گوشه ی دنجی مخفی و کنم و  استراحت کنم، بلکه بیشتر از هر وقتی نیاز به حرکت دارم...

اصلا خستگی در من یعنی می خواهم از پوست خودم بیرون بزنم و تا ته دنیا بروم، چون کم آورده ام! آخر نامم آدم است...




+قطعا موقت، چون بعدا نمی خوام به خودم بگم: چنین چیزایی این جا نوشتی آدم ضعیف؟






موافقین ۴ مخالفین ۳ ۹۵/۰۵/۱۲
احلام

نظرات  (۶)

شما کتابهای دفاع مقدس زیاد خوانده اید

آنجا هم خستگی بودن
کم آوردن
و...

اما همیشه حرکت چاشنی اش شده
موقت است
میدانیم و میدانید
ان مع العسر یسرا...
منم خسته ام 
میخوام تا آخرش برم 
ولی گلوم گرفته و...
خستگی برای منم یعنی نیاز به حرکت کردن.
منم یه همچین حسی نسبت به بعضی پستام دارم ولی حذفشون نمیکنم چون فرقی نداره بالاخره دوستان خوندنشون
همه در زندگی چنین حالاتی داریم
اصلا دنیا دار رنج و مکافاته
اما شیرینی و حتل خوب بعدش شدیدا لذت بخش خواهد بود
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۵ د‌ل‌باخته ..
این نیز بگذرد
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۶ فاطمه غلامی
چرا نشه
هر چه میخواهد دل تنگت بگو

ولی فکر کنم یک هفته بس باشه دیگه
پاشو بی زحمت ی یا علی بگو از فاز خستگی به فاز حرکت تغییر فاز بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">