خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

میگم که گفته باشم

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ق.ظ



نمی دانم آدم باید برای دل خودش بنویسد یا دل مخاطبش! اما چیزی که مفت و مسلم است و با هر چرتکه ای حساب کنی همان نتیجه را می دهد این است که: مطلب اگر مفید باشد و جذاب مخاطب خودش را پیدا می کند.
ما که در مفید نبودن خودمان شک مقرون به یقین داریم. و این را از تعداد مخاطبینی که ما را می خوانند، با جان و دل می پذیریم.
راستش احلام هم هیچوقت از آنها نبوده که دنبال مخاطب بدود و مثل مهمانی های خانوادگی با هر دیدی به فکر بازدیدش باشد. به قول امروزی تو فالو بده من بک بدم. لایک کنی لایکت می کنم و از این چرندیات. طبق همون اصل بالا که مطلب اگر مفید و جذاب باشد مخاطب خودش را می رساند ولو از کره ی مریخ.
این ها را گفتم که همه بنده را انفالو کنید. چون بنده نه مفید خواهم شد و نه خاله بازی خواهم کرد. 
ولی این را بدانید که هر چه باشد جانم به جان مخاطبم بند است. من این جا برای یک نفر (که همان خودم باشم) هم که شده می نویسم. به خاطر همان نون والقلم..





پ.ن: خوشم نمی آمد از این پست ها بگذارم (اصلا در شانیت حضرت احلام نیست) اصلا  :)



+ دوشنبه ارائه دارم. به قول ما قدیمی ها کنفرانس :) قبلا گفتم به مدد سرلیستی نامم، اولین قربانی کلاس می باشم. موضوعم را از خطه ی شیعه برداشتم که مرا تاب موضوعات دیگر نیست. دعا نمایید. (آخه من اینجا چی کار می کنم؟؟)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
احلام

نظرات  (۱۰)

من خودم اندازه صدتا فالوور می ارزم
کسی قدرمو نمیدونه
پاسخ:
شما همه با ارزشید، کلا مسئله بی ارزشی نوشته های منه
حرف حق را باید بگوش مردم برسانید
اصلا کار انبیااینگونه بودراه می افتادند و مردم را دعوت می کردندبیایند پای موعظه هایشان بنشینند.لهذا کسانیکه در امر آموزش اند را به انبیا تشبیه می کنند.



شما هرچه که می نویسید ما می خوانیم...
پاسخ:
خب اینطور که کار بنده بیخ پیدا می کند
اول اینکه سخنان بنده ارزشمند نیست اینجا!
دوم اینکه حرف اگر از روی اخلاص و هدفی الهی باشد روی هوا می برندش! 
بگذریم. اوضاع از صد جهت خراب است



ممنون که می خوانید. ما نیز می خوانیم
همه مخاطبانمان را می خوانیم
۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۱ پسر انسان
برای خودمون یک سری اصول تعیین کنیم
و عدول نکنیم
خوششان آمد یا نیامد مهم نیست.
اما نظر مخاطب هم مهم است اما در" حیطه ی اصول"

احسنت
نوشتن واقعا بازی نیست.
پاسخ:
بله نتیجه گیری درستی است..

مخاطب خیلی مهم است
مطمئن باش خوانده می شوید.
فقط بنویسد.

پاسخ:
چشم فقط می نویسیم :)
مخاطب؟؟؟؟
کسی که با اون سخن گفته میشود
آیا شما با ما سخن میگویی؟
یا با دل خودتون؟؟؟

پاسخ:
آره مگه شما با خودتون سخن نمی گویی؟
چه سوالا...

سلام :)

خدا نون قلم تون رو بده و ان شاءالله آنچه که می نویسید (چه مخاطب عام چه یرای دل خودتان) بذر های سبز بندگی،که ثمره شان باقیات و الصالحات باشد...

 ما نیز اینجا را میخوانیم... میگیم که گفته باشیم:)

پاسخ:
سلام
چه دعای عمیق و ادب ناکی :) سپاس

ممنون که می خونید. ممنوووون بسیار
خب اگه برا دل خودتونه و خودت مخاطب خودت هستی چرا دنبال دیگرانی؟!؟!؟!

پاسخ:
من نگفتم واسه دل خودم می نویسم ! منظورم این بود که اینجا طوری شده که انگار فقط واسه دل خودم می نویسم.
بالاخره یه نویسنده به مخاطبش زنده است ولو حرف دلش باشه و مخاطبش خودش باشه
من از نوشته هات خوشم اومد
پاسخ:
ممنونم که خوندی من رو :)
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے
نوشته هاتو دوست دارم. بنویس. قوت قلبی.
پاسخ:
فدای تو بشم
تو قوت قلبی به عنوان مخاطب، خیلییی
ارائه دوشنبه موفقیت آمیز بود؟ :)
پاسخ:
الحمدالله بد نبود. خودم خیلی راضی نبودم البته

سرما خوردم، صدام از ته چاه میومد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">