خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

کمی....

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ب.ظ



دنیا بیستون است،اما فرهاد ندارد؛ و آن تیشه هزار سال است که در شکاف کوه افتاده است.مردم می آیند و می روند،اما کسی سراغ آن تیشه را نمی گیرد. دیگر کسی نقشی بر این سینه ی سخت و ستبر نمی کند. دنیا بیستون است و روی هر ستون، عفریت های فرهاد کش نشسته است. هر روز پایین می آید و در گوشت نجوا می کند که شیرین دوستت ندارد؛ و جهان تلخ می شود. تو اما باور نکن. عفریت فرهاد کش دروغ می گوید. زیرا که تا عشق هست، شیرین هست. عشق اما گاهی سخت می شود، آن قدر سخت که تنها تیشه از پس آن بر می آید. روی این بیستون ناساز و ناهموار گاهی تنها با تیشه می توان ردی از عشق گذاشت؛ و گرنه هیچکس باور نمی کند که این بیستون فرهادی داشت. ما فرهادیم و دیگران به ما می خندند. ما فرهادیم و می خواهیم بر صخره های این دنیا، جویی از شیر و جویی از عسل بکشیم؛ از ملکوت تا مغاک. عشق، شیر، عشق،... نه در دست شیرین که در دستان خسرو است. خسرو ما اما خداوند است/ 

"عرفان نظرآهاری"






موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
احلام

نظرات  (۵)

جمله اولش زیبا بود
کل متن برای اون بنده خدا هست؟
پاسخ:
بنده متن را از نت یافتم
نوشته بود از کتاب:  من هشتمین آن هفت نفرم نوشته عرفان نظرآهاری

این هفته پرده شب جمعه نبود؟
پاسخ:
متاسفانه منزل نبودم و..
خواستم جمعه بزارم گفتم مزه اش به همان شب جمعه است

چه خوب بود... حتی به نظر میومد نوشته خودت هم هست احلام
پاسخ:
جالبه که اینطور اندیشیدی :)
از این به بعد باید نوشته ی خودمو به نام بزرگان بزنم ملت بها بدن (آیکون شیطان درون)

سلام.

منم فک کردم نوشته خودتونه.. :))

 

خیلی منتظر پرده شب جمعه بودم..حالمون خوش نبود و نیس...

ان شاءالله رزق مدام این خونه باشه...

پاسخ:
علیکم السلام

الحمدالله پس من اون نظرآهاری رو بردارم هم هیچ سرقت ادبی ای رخ نخواهد داد

چرا حالتان خوش نیست؟
بی توفیقی من بود این هفته
اصلا نمی خورد نوشته خودتان باشد برای همین خیلی با تعجب خواندم
 اخر متن یک آهان بلند گفتم 
خیالم راحت شد
پاسخ:
خوب خدا رو شکر
داشت خودم هم باورم میشد متن خودمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">