خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

توجیه

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ




کارم چو زلف یار، پریشان و درهم است....











پ.ن: 

آی عاقل ها

من با هیچ جلسه ای توجیه نمی شوم که به کربلا خواهم رفت





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵
احلام

نظرات  (۹)

این پ نرا بیشتر توضیح میدهید؟
پاسخ:
دیروز جلسه ی توجیهی داشتیم برای سفر.
ان شالله کربلا..

و من نمیروم...
پاسخ:
چه سخت...
:(
۱۵ آبان ۹۵ ، ۲۳:۴۵ پلڪــــ شیشـہ اے
رفتی کربلا، به امام م بگو یه عدّه بودن که توی شهره موندن و شما صلاح ندیدی یا خاطرشون و نخواستی بیان. بعد هر کسی اومد بره و خداحافظی کرد، قلب شون ترک ترک کرد.

یکی بهم گفت چه طوری تا الان زنده ای در حالی که هنوز کربلا نرفتی؟
حسابی توی خودم مچاله شدم. 
پاسخ:
چشم میگم چون خودمم یه عمر وضعم همینه

:( بیخیال همه
در قلبت کربلایی بساز
پیاده و ما ادراک پیاده...

پاسخ:
و انا لا ادری و لا افهم فی هذه المعانی...
خوشا به حال دل بی شکیب بعضی ها..
پاسخ:
خوشابه حال بی دل ها
کربلا منتظر ماست بیا....
با دل بیام یا با پا؟؟؟؟
اصلا اجازه هست بیام؟؟؟؟
پاسخ:
همه را در آن مکان جای دهند..
همه..
کربلا منتظر ماست
بیا تا برویم
واقعا منتظر ماست؟!؟!؟!
مگه ما کی هستیم؟؟؟؟
نکنه اصلا منتظر ما نباشه
نکنه هی میگه شما ها نیاین بهتره
پاسخ:
نه اصلا اینطور نیست
قضیه اینطوره که
یه عده ای مثل من وضعشون خیلی خرابه
از اورژانسی هم اونورتر، اگه نریم از دست میریم..
شمایی که می مونید دل گنده ترید..

حسین کسی نیست که نخواد کسی رو به بارگاهش راه بده..

آه ه ه .....

خوش به حال این پریشانی....

 

دعاکن جامونده ها رو...دعا....

پاسخ:
آه..
و فقط آه حاصل این قلب است..

چشم
خوب شد منظورتون از پ.ن رو نوشتید،گنگ بود لامصب:)
التماس دعا
پاسخ:
ما مخاطبینمون رو باهوش تر فرض کرده بودیم

چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">