خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هیس! ( موقت)

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ب.ظ


هیس!

الان وسط یک کلاس محترم، توجه داشته باشید محترم! می باشم..

صرفا سکوت کافی است، تا همه به راحتی بخوابیم، یعنی قیژ قیژ صندلی هم نداشته باشید.

هیهات از کلاس هایی که نامی به بزرگی دنیا دارند اما کارآمدی اش اندازه مهدکودک است..

خجالت می کشم اسم کلاسو بگم، می ترسم تو افق محو شدن کم باشه براش!

و من همه ی این را زیر سر استاد می بینم که در انتخاب مباحث مفید چیزی جز لجاجت ندارد! و گوشش بدهکار نقد ما نیست که هیهات من الکلاس!!

واقعا چرا؟




+خاطره می گوید: خجالت بکش! و من همچنان ادامه پست را می نویسم! خاطره می گوید: خجالت نمی کشیدی چی میشد!!  :)



پ.ن: چند روزی است که فکر می کنم مطالعاتم دارد میرود زیر خط فقر فرهنگی! راه های نجات بگویید!





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۷
احلام

نظرات  (۱۱)

ما یه کلاس این شکلی داشتیم تو دوران دبیرستان.
ی روز دیدیم ساعت اصلا نمیگذره برامون.متوجه شدیم که ساعت هم خوابش برده سرکلاس این معلم!
هنوز در دانشگاه به اینچنین استادهایی برنخوردیم متاسفانه.😥😥😥
پاسخ:
مگه میشه! مگه داریم؟
حتما به تورتان خواهد خورد!

آخه مباحث غیر مرتبطی مطرح میشه که ... الله اکبر!
اونم درسی که باید خیلی تخصصی مطرح بشه!
تازه یه کلاس داریم، کلاس خاطره است! اون دفعه بنده صدام دراومد، تا آخر استاد گفت به احترام فلانی خاطره تعطیل :|
صدرحمت به کارشناسی! 
تو ارشد ظاهرا درس نمیدن، فقط ازت کار میکشن! شب و روز درس!

چه دل پری داشتم :)
الان می دونم که واقعاجای غر زدن نیست. ولی من هم یه چیزی تعریف کنم.
دیروز سر یکی از کلاس های مهم و تخصصی، استاد نادون و رو اعصابش، یه کاغذ ازم خواست. یکی از بچه ها رفته بود کنفرانس بده، بعد این استاده روی کاغذ نوشت شلوغ کنید. به من داد که بخونم و من با تعجب خوندم. گفت برگه به بقیه بدید. برگه رو با عصبانیت رفتم دادم به بقیه و اون ها هم خندیدن. استاده میخواست به خیال خودش نحوه ی مدیریت کلاس شلوغ رو به دختره درس بده. استاد نادون...حیف لباس پیامبر که بعضی ها با پوشیدنش بهش توهین میکنن!
 
+راه حل نجات مطالعه: مطالعه در وقت های مرده. همچنین خرید از فروشگاه کتاب کیهان که آدم رو سر ذوق میاره :)
پاسخ:
اتفاقا این پست جای غر زدن است :)

عجب استادهایی یافت می شود!!

+همین دیگه اون وقته نیست برای مطالعه. کیهان میریم ولی پول نداریم، مثل قضیه ی اون بوی کباب است قضیه ما :)) 
من از چنین اساتیدی استقبال میکنم!
خوب البته که به تورمان خواهد خورد. ما تازه اول راهیم.
بچه های کلاس ما سر چندتا از کلاس ها دست جمعی موبایل شبکه میکنند و...
پاسخ:
بله دیگر شاگرادان موبایل شبکه کن عاشق چنین اساتیدی هستند!

والا اینجور کلاس ها بیشتر به جای اینکه نعمت باشه نقمتن! 
کلاس باید کیفور کنه آدمو! 
خاطرات آمریکای یک از اساتید علامه که خیر سرش ارشد و دکترا درس میده هم زبانزده. یعنی به جز خاطره چیزی نمیگه اصولا. تموم هم که میشن چون رو Repeat All تنظیم کرده باید دوباره همونا را دانشجواش گوش بدن.بدبخت دانشجوایی که از لیسانس تا دکترا اونجان. اینا یه چیزیو از استادای غربی شنیدن نصفه نیمه و نفهمیدن. اونجا اگه  جزئیات درس نمیدن ولی در عوض اینقدر خبره هستن تو کارشون و بعلاوه مسئولیت پذیر که مسیر تحقیقو کاما درست برا دانشجو ترسیم  کنند. نه اینا که میان تو جلسه دفاع هم ول کن خاطراتشون نیستن.
پاسخ:
نمی دونم بخندم یا ناراحت بشم..
خروجی دانشگاه های ما واقعا اسف باره!
تنها چیزی که تولید نمیشه علمه! و آدم های که خارج میشن به هیچ وجه علم پژوه نیستن
چرا باید من دانشجو وقتی وارد دانشگاه میشم فقط یک تفکر دارد: اینجا چیزی بهم نخواهد داد، این منم که باید خودم تلاش بکنم و..
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۸ آرزوهای نجیب (:
راه نجات اینه که کتاب بخونید دیگه:D
پاسخ:
دست شما درد نکنه. من مودب میشم میرم کتاب بخونم :|
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۷:۱۵ پلڪــــ شیشـہ اے
یکی از کلاسای ما نیز. البته رنجی که می کشم در کلمات نگنجد. قربون کارشناسی. 
پاسخ:
رنج بدی است! یک نوع سر خوردگی بابت نرسیدن به انتظارات و آرزوها
خجالت بکش..اصن گوش دادی کنفرانسمو؟؟؟ ندیدی بی اعصابم؟؟؟ هی پست میذاری؟ سر کلاس؟ نیمیبینی چقدررررکلاس مفیده؟ از این همه فایده استفاده نمیکنی که عالم بشی بی سواد از دانشگاه میری بیرون...
پاسخ:
خخخ تو اینجی چه کار می کنی!
گوش کردم دیگه، راجع به سحر و جادو بود، تازه خلط مبحثم اشتباه گفتی :)
میگم چند میگیری فیش های منم بنویسی؟
 باز شما با این استاد آشنایی :)
سکوت اختیار میکنم:|

چند میگیری چیه؟!
 تازه قصد داشتم بدم مال منو تو بنویسی نه اینکه دیدم خیلی مشتاق علم آموزی هستییییی ، میخوای بی سواد نمونی ! صرفا ازون جهت :/ 
پاسخ:
عامووو برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه!
من اونقدر مشتاقم  به علم که به این مشق های مزلف وقعی نمی نهم!
والاع
جای من همیشه ردیف آخر بود . یا خواب یا کتاب غیر درسی . توام دیگه انقد حرص نخور . همین شیوه رو پیش بگیر ان شاالله که در مراتب علمی بالاتر ببینمت :)
پاسخ:
ان شالله
ما به هر جا رسیدیم از این مطالعات کتب غیر درسی رسیدیم!
مگه غیر اینه!
کتاب صوتی هم خیلی خوبه برای وقتهایی که تو راه هستین یا مشغول کار یدی ....
پاسخ:
آفرین
ایده خیلی خوبیه
بشرط شارژ گوشی :)))

خب اگه از mp3یا mp4 استفاده کنین مشکل شارژ گوشی اذیتتون نمیکنه. :)

وفقکم الله ان شاءالله...

پاسخ:
پولشو بدید من می خرم :)
البته حوصله ندارم ده تا چیز با خودم بکشم اینور و اونور، دوربین گوشی تبلت .. اوف

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">