خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هشتمین پرده شب جمعه (سپردم دل را به جاده...)

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ



هنوز طلوع رخ نداده است. سوز عراقی روی سرم هوار شده. اما دلم نمی خواهد دهان و بینی خودم را بپوشانم. می خواهم از میان جمع اولین نفری باشم که بوی کربلا را می فهمم. بویش را می فهمم، خاکش را زیر پایم حس می کنم. و هیچ راهی جز به خاک افتادن نیست.. 

برخواستن را فراموش کردم، فکر می کردم آرامش خواهد رسید اما خاک مرا دیوانه تر کرده است. 






پ.ن: از صبح تصویر روبرویی خودم را با کربلا تصور می کنم و به هیچ نتیجه ای نمی رسم. یک عمر حسرت را نمی دانم چطور قرار است با کربلا در میان بگذارم.....

بهتر است بگذریم از این مقولات که خارج از عقل است و حال دل هم عاجز شده...





+ می گویند زائر کربلا خواهم شد

+ حلال کنید شاید جمله ای کلیشه ای این روزها باشد. اما خواهشمندم از این احلام در گذرید که وزنه ی گناهانش به اندازه کافی سنگین هست..

+ قطعا دعا گو هستم ، ولی از آنجا که لیستی تهیه خواهد شد، خودتان بگویید تا در لیست ثبت شود (مجازی و حقیقی فرقی ندارد. مثلا اسم مجازی تان دایناسور هم باشد موردی نیست، ما آنجا نام دایناسور را می بریم)  :)

+ راستش اصلا اهل  کانال بازی و درگیر شبکه های اجتماعی و.. نیستم ولی خوب به عنوان دفتر یادداشت یک کانال زده ایم و البته به علت سهل الدسترس بودن. هیچ تضمینی نیست که بتوانم بنویسم یا هر چیز. ولی خوب بسم الله: https://telegram.me/tarigheshghi

قطعا موقت است و بعد از سفر فعالیتی نخواهد بود.





+ راستش به همه می گوییم برنمی گردیم ولی هیچکس گوشش بدهکار نیست..




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۰
احلام

نظرات  (۸)

۲۰ آبان ۹۵ ، ۲۳:۰۸ سید حسین سیدی
التماس دعا
زیارت قبول
به ما سرزدهو نظر دهید
گوش ما به همه بدهکار است به شما هم ...
درونمان را نمی دانیم چیست دایناسور یا هر حیوان دیگری
ولی دعایمان کنید
پاسخ:
نه بدهکار ما نیستید

چشم
شما نیز
۲۰ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۹ پلڪــــ شیشـہ اے
خیلی یادمون کن. پلک و پلاک ^_^
پاسخ:
چشم به همین نحو آیکون :)
«هعععیییییی...» 
، همین کفایت میکنه یا نه؟
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

کچلت میکنم یادت بره
روزگارم روزگار نوکری بود خرابش کردم...

پاسخ:
چه حدیث متواتر مفصلی

تو رو می زارم ته لیست، فداکار باش بزار اول واسه بقیه دعا کنم :)))

سلام زائر کوی محبت ارباب....

خوشا سعادت..خوشا بحالت..

در پناه حسین علیه السلام ان شاءالله سفری پر از معنویت و نورانیت ....

قول داده بودین جامونده ها رو هم یاد کنین.

راستی امانتی قبول میکنین؟

دلی که حالش وخیم است و جز شفا امیدی ندارد.......

شفا را برای کسی میخواهند که کارش از دست در رفته باشد....

دل درب و داغون ما با شما راهی....

(سلام نالایق ما رو به حضرات آل الله در عتبات برسانید...)

حق نگهدارتان

ملتمس دعای خیر شما

یا علی

پاسخ:
سلام قوت قلب زائر کوی ارباب

قول دادیم و الوعده وفا خواهیم کرد به شرط حیات

چشم می بریم. فقط کوله سنگین شدها :)

شما هم ما رو دعا کنید
قطعا سلام می رسانم
ما هم یاد کنید...
پاسخ:
یاد کردیم
یه جوری میگی بر نمیگردم. انگار میخوای اونجا ازدواج کنی
پاسخ:
هه هه چه برداشتی
چه زاویه دیدی

کاش می شد :))))
کاش میشد؟؟؟؟
کاش نمیشد
هه هه
پاسخ:
عه چرا
کاش میشد 
;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">