خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

کوله

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ب.ظ



گفتیم تا از دهان نیافتاده این ماجرای اسامی را برایتان تعریف کنیم

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سمت راست کوله ما یک لیست سفید آویزان شده از سنجاق می بینید.

تازه این ها را نصب کرده بودیم که سوال های اطرافیان شروع شد که این ها چیست!؟ وای چقدر جالب! میشه عکس بگیریم؟ دختر عجب کاری کردی؟ از کارت خوشم اومد! و...  این ها ادامه داشت تا رسیدنمان به کربلا.

این دقیقا لیست اسامی است که ما نیابتی از جانبشان قدم زدیم و در طول مسیر از کوله ما تاب خوردند. حالا بهره اش را خدا می داند که برد. ما که کاری نکردیم.

حال نیمی بیشتر اسامی شهدا بود. و الباقی اسامی اطرافیان و دوستان و هر کسی که التماس دعا گفته بودند.

ایضا بچه های بلاگر اینجا که گفتند دعایمان کن و بعضی هم نگفتند ولی ما یادمان بود و اسامی شان را رد کردیم.

اسامی تایپ شد و پرس شد تا در باد و بوران و گرد و خاک و گل و لای از بین نروند (ما اینقدر محکم کاری کردیم تا از اسامی حفاظت شود)

تازه برخی افراد هم کاروانی اسامی را روی کاغذ نوشتند و با چسب (من نمی دونم چسب نواری از کجا گیر آوردن) چسباندند به پشت لیست.






پ.ن: اسامی را دویدیم و دویدیم تا انداختیم در فرات. البته همان نهر حسینیه که منشعب از فرات است و از مقام امام زمان می گذرد... شاید این اسامی ما را یاد کنند..



+عکس گرفتیم از لیست ولی دقیقا لیستی که بلاگرها بودند تار افتاد. ادامه مطلب ببینید :)














موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۰
احلام

نظرات  (۱۴)

ااااا من!
پاسخ:
ها موجود
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۰:۳۳ خانوم میم
عهههه
چه باحاااال
من دوبارم:))))


خیلی خوبی شما آخه؟
چطور؟
:)
پاسخ:
عه چرا دوبار 
لابد به یه اسم دیگه
ای کلک
;)

اره بابا هیچکس به خوبی ما نمیرسه خخخ
من که کاری نکردم
تنها کاری که بلد بودم
احسنت می بینم که ما جزء صدر نشینانیم
خدا خیرتون بده یه دنیا ممنون
اما به چه حقی ما را پرس کردید دردمان گرفت از آن بدتر نگذاشتید هوای کربلا را بخوریم
پاسخ:
بیا و خوبی بنما
خوب در شداید زنده نمی ماند اسامی

بعد هم انداختیم در فرات آب می خورند و از هم باز می شوند
شما در فرات حل بشوید
میگن قشنگی دنیا همینه! که تو بی خبر باشی و یکی در مسیز کربلا این جوری به یادت باشه.

ممنون که به یاد ما هم بودید. خدا به شما اجر دوچندان دهد.
البته ما هم در چند جا به یاد شما بودیم ولی نه با این ظرافت و سلیقه و ابتکار! بلکه با همون شیوۀ سنتی و دیوانگی خودمان. 
پاسخ:
ممنون که ما رو هم یاد کردین
تنها کاری بود که بلد بودم

تاوان بانو هستن در صفحه بعد اسمشان قید شده
برقرار باشید

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۴ آرزوهای نجیب (:
واااای اسم من 😍😍
پاسخ:
ها دیدی اسمت بود، اونجا میگفتی نیست :)
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۹:۵۹ پلڪــــ شیشـہ اے
:|
پاسخ:
شما اونطرف پیش بر و بچزهای خودمونید. حلما خونه.
الکی از این آیکون ها نزار :)
۱۱ آذر ۹۵ ، ۱۰:۲۹ طاهر حسینی
خوش بحال بلاگرها
پاسخ:
خوب شما هم هستید دیگه
دقت کنید

شرمنده فرمودید 
مخصوصا پشت کوله راجعون که یاد اولین سفر منه
پاسخ:
خواهش 

راجعون و ما ادراک راجعون
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۶ طاهر حسینی
بسیار ممنون.
خودمان هم بلاگر حساب کرده بودیم.
پاسخ:
بله بلاگرها هستید
منم هستم؟
پاسخ:
شما به دعای ما چه نیازی داری
گربه سیاه واسه ف. الف دعا کنه؟

بودی تو لیست :)
اینکه شبگرده! سلام شبگرد
ممنونم که به یاد ما بودید :) بسیار ممنونم
پاسخ:
سلام شبگرد

خواهش خواهری
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے
^_^

شوکه شدم ها. 
پاسخ:
:)

وفا داری رو در حق ما به تمامه رسوندین زائر ارباب..

چه کنم با عرق شرم از سرلیستی بودن آینه؟....

زیارت کربلا هرساله و مکررا نصیب و روزی ات ان شاالله...

 

یاد سفر خودم افتادم...ایام دهه اول فاطمیه سال93...

که دو تا لیست از اسامی رفقا و آشناهاو ... رو نوشتم و یکی رو سپردم نزد ضریح حضرت قمر منیر بنی هاشم یکی هم ضریح ارباب غریب ...

 

اما فرات...

فرات....

ممنون کربلایی احلام...

پاسخ:
خواهش می شود. تنها کاری که بلد بودم..

به به چقدر عالی

فکر می کنم فرات سینه سوخته است که نرسیده به ارباب...
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۳ انــــــ ـار
خوشا به سعادتت


ممنون که دعام کردی...


آه...
پاسخ:
بله دیگه شما رو دعا نکنیم کی رو دعا کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">