خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

piper

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ







حال خوب کن است :)








+ حتی الامکان با کیفیت خوبشم دانلود کنید که بیشتر کیف کنید.



* اگر لینک بالا خراب است از اینجا دانلود کنید




پ.ن: وسط کلی مشخ تو خود بخوان حدیث مفصل را...




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۰
احلام

نظرات  (۱۰)

ووی... :)
پاسخ:
دیدیش؟ :)
روانم شاد شد
۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۶ خانم لبخند
من همینطوری هم با دیدن این جوجه دلم ضعف رفت =)
پاسخ:
:) اوه یه آب قند بزار کنارت
:))
پاسخ:
:) بله
ببینیم و تعریف کنیم
پاسخ:
به سلیقه ما شک نکنید!
۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۶ تبارک منصوری
فوق العاده است :)))
عاشق انیمیشنهای کوتاهم...
peter & the wolf رو هم اگر ندید بهتون پیشنهاد میکنم...
پاسخ:
:)
ممنون. نه ندیدم. حتما می بینم

خییلی عالی بود
به سلیقه شمام اصلا شک نکردیم ؛)
پاسخ:
خدا رو شکر
دیگه سلیقه ما دوستانی چون شماست :)
منم که همیشه ی خدااااه، جزو استثنائات عالمم :(هعییییی
پاسخ:
تو رو باید بزنم که امروز منو تو اون زیر گذر پروندی بالا پایین..
نبایدم دان بشه
والاع

:) خودم چاکرتم
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۳ ...:: بخاری ::...
ع واااا
پ چرا عکسه وا نمیشه؟
پ چرا لینکه فیلتره؟
پاسخ:
عجب!!!
تا دیروز مشکلی نداشت
الان منم میزنم میگه فیلتر!

فردا فرصت کنم درست میکنم که بتونید دان کنید!
انیمیشین دل نشینی و خوبی بود
بعضی از این انیمیشن های کوچیک پروژه های تحقیقاتی انیمیشن های بزرگن
برای همین چیزهای جدید توش دارند و کیفیت های خیره کننده
پاسخ:
بله واقعا کیفیتش خیره کننده است
ما هم باید برسیم به بهترین ها. ان شالله
ایشششششششش، نخواستم اصن :(
پاسخ:
چرا باز چیشد مگه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">