خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

یازدهمین پرده شب جمعه

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ب.ظ


عبا بر زمین پهن کردی 
آرام آرام عبا بوی اکبر گرفت
دشت مبهوت پدرانه های تو بود
چه عاشقانه همه ی اکبر را به آغوشت فراخواندی..












پ.ن: حسین ما را علی اکبر وار به آغوش صاحبمان بکشان....


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۵
احلام

نظرات  (۳)

تو هرکه در کمند خود می کشی
می کشی
پاسخ:
حسین مرا نیز....

می کشی مرا حسین...

آخرین سحری بود که من بودم و حرم...
نشسته بودم پایین پای پدر و پسر ...عشق...
زنی آروم میخوند:حسین آرام زینب...حسین سالار زینب...
و من آروم میخوندم
اکبر و گرگای بیابون
لیلا و خاکستر مجنون...


اکبر و گرگای بیابون
لیلا و خاکستر مجنون...



 

پاسخ:
کامنت شما اکمل تر از پست می باشد


ما را دعایی
عالی...
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">