خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

تمدد اعصاب

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ






باران شر و شر ببارد و درس ها کُله کرده باشند روی سرت. باید چیزکی باشد تا کلافگی ات را به جان بخرد










پ.ن: خدا تو که می دونی من رفوزه ام، خودمم که می دونم، امتحان گرفتنت چرا؟




+ زاهد برو! که هست مرا با بتان شهر

آن حالتی که نیست تو را با خدای خویش







خارج از پست: به محمدجواد کوچولو گفتم ابرها گریه می کنند به خاطر همین بارون میاد! وقتی داشتم ظرف می شستم گفت داره اونجا بارون میاد. دیدم داره به آبچکون اشاره می کنه! گفتم آره اینجا ظرفا گریه می کنن :))




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
احلام

نظرات  (۷)

اون زاهد رو بکن عارف، منظورت درست میشه
فقط یه مشکلی این وسط میمونه
اونم اینکه من خدا ندارم


+ حالا دیگه کارم به جایی رسیده که کامنت منو فعال نمیکنی؟
پاسخ:
برای چی؟ چه ربطی به تو داره شعر؟


ز امتحان تو شد کوه طور صحراگرد

دل ضعیف مرا تاب امتحان تو نیست

پاسخ:
شاید با من از ورای شجر در طور سخن کنی، تحملش آسان شود..
شاید هم سخت تر..
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۳ تبارک منصوری
دیگه داره هوا خورتون زیاد میشه بین درسها :)))

برای تمدید اعصاب داستان کودک بگید استعدادشو دارید :))
پاسخ:
وای آره :\
نمی دونم چرا اینقدر بازیگوش شدم
البته از گوشه کنار می گن که بودم :)

واقعا؟ خوب بود؟ بهترش را هم بلدیم :)
تقصیر شماست اگه من فردا باز درس رو پیچوندم ؛)
آخرین باری که یادمه به موضوع (کله شدن درس روی سر) فکر میکردم، سوم دبیرستان بود
دانشگاه رو جدی نگیرید
بذارید برای خودش بازی کنه یه گوشه
پاسخ:
سوم دبیرستان :)

والا نمره و دانشگاه برام مهم نیست
ولی درس برام مهمه، کم گذاشتن در درس چیز خوبی نیست
همچینم درسخون یا به قول عامه خرخون نیستم

وقتى که فقر مى چکد از سقف خانه ات

دیگر صداى شر شر باران قشنگ نیست....
پاسخ:
اینجایی که من درس می خوانم واقعا می چکد
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۶:۵۹ پلڪــــ شیشـہ اے
یاد طرح زدنای منظم مامانم افتادم. ایول چه نظم خوبی. 
من قبلنا میون درسام پست می نوشتم توی چک نویسم موقع خوندن. الان هیچی دیگه. نمی دونم چرا پیش نمیره این جزوه ها. ویششش
پاسخ:
به به مامان
چرا نوشتن را به قهقهرا می بری دختر
بنویس بیشتر و بیشتر

جزوه ها همون شب امتحان خوب میشه فهمید. الانو ولش کن
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے
با اجازه ات یکشنبه اولین امتحانمه. بعد 14 بعد 18 بعد 20 بعد 22 ام. هعییی روزگار. این همه مکافات با همش یه هفته ناقابل فرجه. 
پاسخ:
مال ما هم از دوشنبه است!
ولی ما فاصله هاش تعادل داره
اما امان از این جزوه ها! من که از فرجه نصفه نیمه استفاده کردم
دیگه خدا رحم کنه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">