خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هر کی یه رنگی داره

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ب.ظ













پ.ن:أَن لَیسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعىٰ

   







شاید چرندیات: کودکی دارم که روزهای جمعه دستش را می گیرم و با خودم به صف نان می برمش. آب دماغش را قایمکی با آستینش پاک می کند. سرم را بالا می گیرم که مثلا چیزی ندیده ام، چون دستمال کاغذی همراهم نیست. نان را روی جزوه های عربی پهن می کنم و با خامه شکلاتی برایش لقمه می گیرم. کتابش را در حدقه ی چشمم فرو می کند که برایش بخوانم. روزهای جمعه ام را تا شب شعر کودکانه می خوانم بی آنکه بدانم کلمات عربی غرق در خامه شکلاتی اند.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
احلام

نظرات  (۵)

از نظر مادر بنده، مادری که در کیفش دستمال کاغذی به مقادیر زیاد و باقی لوازم ضروری نباشه
مادر نیست
هنوز هم همیشه توی کیفشون شکلات و دستمال دارن
پاسخ:
حرف حق شدید!

ما که مادر نشدیم ولی شکلات و دستمال همیشه داریم!
اصلا خانوما بار کش قهارن، همه چی تو کیفشون پیدا میشه..
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
واقعاً؟! :)
سروکله زدن یه روزه با کودک درون؟ یا کودک بیرون؟ 

پاسخ:
من و کودک بیرون؟
آیا دیده ای دو کودک در یک اقلیم گنجند، پس من را چه به کودک

کتابش رو کش رفتیم خوندیم :)
حالا روایت نقل می کنید که منع حدیث را رواج دهید

شما دست همان کودک دماغویتان را بگیرد بهتر است:)
پاسخ:
برای این امت باید نقل حدیث را منع کرد. والاع

کودک اگر دماغو نباشد که زندگی معنی ندارد :)

چه نون بربری خوشمزه ای هم هست :))

خوشبحالش..نوش جونش،گوشت بشه به تنش ایشالا :))

پاسخ:
خیلی
البته گوشت بشه به تن خودمان :)
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۲:۰۱ فاطمه غلامی
اسدالله شعبانی
یادش بخیر کودکی ...
پاسخ:
اوهوم
شعرهای کتاب خیلی قشنگ بودند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">