خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

درد نیست...

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ




دلم فقط تو را خواست
تویی که نه در خضرا و نه در جمکران و نه در بیابان ها و... 
بلکه فقط پای دل ما نشسته ای

چقدر پیرت کرده ایم
این همه سال!!!









پ.ن:
شنیدی آقا؟
شکست بغض چند روزه..













دلگیر نیستم که دل از دست داده ام
دلجویی حبیب به صد دل برابرست

صائب





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
احلام

نظرات  (۵)

 چون صبح، زیر خیمهٔ دلگیرِ آسمان 

در آرزوی یک نَفَس بی‌ غمانه‌ ایم ... 

پاسخ:
او بیاید..
یک صبح..

کاروان آمد و از یوسف من نیست خبر
 این چه راهیست که بیرون شدن از چاهش نیست
پاسخ:
یعقوب باید بیابانگرد میشد...

۲۲ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۳ طاهر حسینی
ای خواجه درد نیست اگر نه طبیب هست
پاسخ:
آره خیلی وقته یقین دارم که درد ندارم...
دردی که طبیب بخواد...

ممنون
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۴ طاهر حسینی
شاید
پاسخ:
لاریب فیه
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۲ پسر انسان
امام زمان را پدر مهربان گویند
دل مان می خواهد شما را
حال و هوای زندگی مان بی تو خوب نیست
غیبت نکبت است

پاسخ:
این قلب بیمار، پدر را لازم دارد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">