خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

آخدا

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ب.ظ



من: خدا واسه چی ما رو خلق کردی؟ هدفت چی بود؟

خدا: من خودم هدفم. نمی تونم هدف داشته باشم

من: پس اینهمه آفریدی که چی؟

خدا: این زمین ها و آسمون رو خلق کردم واسه تو!

من: که به چی برسم؟

خدا: تو باید برسی به هدف، وجودت نیازمنده به هدفه!

من: یعنی تو؟

خدا: بله









پ.ن:

خدا داری همه جوره واسه هدفمند کردن من تلاش می کنی! دمت گرم که اندازه ی یه خلقت به من امید داری.....








موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴
احلام

نظرات  (۵)

ان شالله به هدف مون برسیم....



خوشحالم که هستی :)
پاسخ:
ان شاالله


کاش نباشم
آه...هدف
پاسخ:
ببین و ببین
من این به خدا رسیدنه خیلی گنگه
توی کتابی از آقای طاهر زاده هم همین مطلبی که شما میگید رو خونده بودم
ولی گنگه برام
یعنی باید چیکار کنیم که به خدا برسیم؟
پاسخ:

شما به کار دیدن بپردازید میرسید به خدا!
سخت نیست
یه روز جلوی هر تصویر و واقعه ای خدا را پرسش کنید؟
اونوقت می فهمید چقدر خدا هست و ما نیستیم!
فقط یه روز این کارو بکنید ببینید چه نتیجه ای میگیرید!
از هیچی دریغ نکنید حتی از دیدن زشتی ها! خدا رو اونجا هم بگردید..
از کفش و پای خودتون شروع کنید تا مترو و خیابون و...

رسیدن به خدا، باور به وجودشه!
یه چیز عینی نیست که مثلا یهو دو دست باز بشه و ما به آغوش خدا برسیم!
جواب جالبی بود
شاید این کار رو کردم

شما تحصیلات حوزوی دارید؟
پاسخ:
خواهش میکنم


نه

جوابتون به کامنت گم نام یه چی تو مایه های وحدت وجود ابن عربی بود...

:))

یه پا عارف اید برا خودتون ...

ماشالا...

 

باور...

"یا ایها الذین امنوا!آمنوا..."

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">