خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

حال بیا و..

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۴۸ ب.ظ



خدا تلاطم دل را آفرید

تا عمیقا بدانیم که تنهاییم










پ.ن: همیشه قبل از نوشتن قصه ای اضطراب دارم. ولی وقتی چند خطی به شخصیت هایم جان می دهم، همه چیز محو می شود. این روزها مضطربم. شاید قرار است قصه ای متولد شود. کاش کسی دو دستی دلم را می گرفت تا نلرزد. شخصی پر زور. شخصی که کارش گرفتن دل های لرزان باشد...






+ ممنونم از 432 بابت دعای مجیر. کاری بود. عمیق تر شد این ...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
احلام

نظرات  (۲)

از دلِ بی تاب در یک جا نمی گیرم قرار

اضطرابِ گوهر غلطان کم از سیماب نیست.


یک تشکر ویژه به شما بدهکارم. کار بسیار با ارزشی بود.

 

پاسخ:
درد دل من ز حد گذشته است
جانم ز فراق بی قرار است..


عفوا ز بی ادبی حقیر
تکلیف دلی که همیشه میلرزه چیه؟


خدایا سینه ای ده آتش افروز
در آن سینه دلی وان دل همه سوز....
آمین
پاسخ:
خوبه دیگه
دلی که نلرزه زنگار می گیردش
باید بلرزه تا همه تعلقات بریزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">