خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

آقاجان

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ






قربان آن بغض های پشت میکروفونت!
مگر "وقتی مهتاب گم شد" در دل تو چه غوغایی انداخت؟








+ برایم جالب بود که آقا در چند جلسه ی اخیر، از این کتاب نام می برد و بغض می کند و ...
 








فاضل نظری:
دلیل عشق، فراموش کردن دنیاست
وگرنه بین من و دوست ماجرایی نیست...





موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
احلام

نظرات  (۴)

مثل شعر
ما سینه زدیم
بی صدا باریدند..
پاسخ:
غم دلتنگی
غم جاماندگی...
هعییییی

ان شاء الله مدعیان صف اول نباشیم...حداقل!
پاسخ:
هر چه هستی باش
با شهدا باش فقط
:)
پاسخ:
در جواب
:))
غمِ ویرانى خود را ، به چه تشبیه کنم؟

فرض کن کوه شنى طعنه ى طوفان خورده


پاسخ:
هر چه خواهی تعبیر کن، از ویرانی من کم مباد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">