خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

خلوت

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ


"احمد آقای عزیزی گل! فرصت خوبی است با خدا خلوت کنی.."

9 سال توی بدترین شرایط جسمی باید چه کار کرد؟

اینهمه خلوت و سکوت؟

فقط خدا؟

چه بسا آدمی سر از کفر دربیاره تا خدا!

اینطور نیست؟







پ.ن: با خودم فکر می کنم. 9 سال یک شاعر می تواند دیوان ها شعر را زیر چاپ ببرد. 9 سال بجوشی و بیرون نریزی! فکر می کنم اگر خدا نباشد و نشنود، خیلی سریع انفجار رخ می دهد! 9 سال فقط خدا بشنود شعرهایت را! پس پذیرفتنی است  خلوت با خدا!







بعدا نوشت: دویستمین مطلب در خیال تنیده است! 2 و دو صفر





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۷
احلام

نظرات  (۲)

و چه خواهری
بازهم حماسه ای خواهرانه
پاسخ:
بعضی ها عجیب قدرتمندند!
عشق قدرت است و عاشق قدرتمند..
بر سفرۀ غفران خدا جایش باد...
پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">