خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بی عنوان اصلنشم

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ



دیروز استاد چند دقیقه ای گریزی به سرقت علمی و اینکه چه اتفاقی برای پایان نامه اش افتاده و.. زدند. چیز عجیب غریبی نبود. ولی واقعا تاسف بار است. دزدی مال را می شود طوری تحمل کرد ولی دزدی علم و ادب برای من خیلی سنگین تر است! بارها هم در جاهای مختلف می بینم که مطلبی خیلی راحت به نام دیگری می خورد. تازه طرف خیلی هم مصر است که کار خودش است!

خیال کنید مثلا من یک روز تمام بنشینم و خیال روی خیال جمع کنم و تمام احساسات نگفته را به زبان بیاورم بعد یک نفر بگوید این را خود خودم گفته ام! واقعا این سرقت خیال چیز بیخودی از آب درخواهد آمد!

در سرقت مادی بخواهیم  خوب و بد به قضیه  نگاه کنیم یا از بی پولی است یا از حریص بودن و.. ! ولی در سرقت علم و ادب واقعا چه چیزی آدم را مجبور به دزدی می کند؟ جنبه ی پر رنگ قضیه روانشناسی و عقده های درونی است! خودخواهی ها و..

و البته گاهی به خاطر کسب موقعیت بهتر علمی و.. که آن هم به همان روان طرف برمی گردد!

در هر صورت مراقب ذهنتان باشید که دزدی نبردش :)









پ.ن: استادی که در تصویر می بینید یکی از اساتیدی است که به نظرم به شعور استادی رسیده. این شعور استادی بسیار بسیار مهم است. استادی که علم را خوب می فهمد و دانشجو را صاف می برد در خانه ی دانش می گذارد به شعور استادی نایل آمده. متاسفانه بعضی از اساتید کاری جز مچ گیری ندارند، در حالی که می توانند چند سانت پایین تر بیایند و دست گیر باشند. حرف از اساتید و.. خیلی زیاد است. بیخیالش




+ راجع به کتاب هایی که امسال خوندید فکر کنید. در پست های بعدی می خوام ببینم چه ها کرده اید :))



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
احلام

نظرات  (۴)

پست بعدی رو تحریم میکنیم! ابرو برای ادم نمی ماند!
پاسخ:
:)
فرهنگ مقاومتی رو پیشه می کنیم!

شما که دستتون پره، آبرو زیاد دارید، قرضم باید بدید
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۰۱ پیمان محسنی کیاسری
اگر یک استاد سرقت علمی بکند، احتمال برملا شدنش کم نیست و آن استاد به لیست سیاه مقاله‌ها می‌رود
در کل بعید است از یک استاد که این کار را بکند (منظورم از استاد، فردی است که جایگاه علمی برایش اهمیت داشته باشد، نه اساتید دانشگاه‌های غیر معتبر)

در کل به نظرم با توجه به این که حقوق اساتید ایران بر پایه تعداد مقالاتشان هست. اساتیدی که جایگاه علمی برایشان مهم نیست( و مهم نیست که در لیست سیاه بروند یا نه) کسانی هستند که دست به این کار می‌زنند، تا باشد ما و سیاست‌های دانشگاهیمان
پاسخ:
حالا روی صحبتم با اساتید نیست!
کلا راجع به سرقت علمی و ادبی کار دارم!
چه بسا کاری که دانشجو جماعت از این کارها می کنند..

سطح تعیین علم و کار علمی در جامعه ما واقعا مشکل دارد
همین استادمون تعریف می کرد که یکی از دوستانشون در کانادا پایان نامه داده بود، بعد داور هم سه برگه از کل پایان نامه جدا می کند و میدهد دستش که تو فقط همینقدر کار کردی، بقیه اش جمع آوری اطلاعات است :)
من سکوت میکنم تحت این پست!
پاسخ:
سکوت نکن
به فیلمبرداریم لایک بده :)
دوربینتو تسخیر کردم
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے
خیلی بی شخصیتی این مدل دزدی دیگه خداییش.







:)
دلم هواتو کرده رفیق.
پاسخ:
بی شخصیت ها به بهشت نمی روند مثلا :)

ما بیشترررر رفیقققق
چاکار ماکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">