خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

:) موقت

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ


گویند بانو مجتهده امین به هنگام جارو زدن منزل به کشف و شهود رسیده اند، خیالی ام که چرا در این دقایق نود خانه تکانی ، عقربه ی عرفان سنج بنده از زیر صفر، به بالا صعود نمی کند!؟

به گمانم عقربه اش خراب است...





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۸
احلام

نظرات  (۷)

۲۸ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۲۳ فاطمه غلامی
:))
پاسخ:
میخند؟
خوب بخند :)
ماراتنی شده گویا خانه تکانی شما
یا منزل بالای دویصد متر هست
یا علل دیگه ای دخیل بوده
پاسخ:
:)
دست تنها باشی بعد یهو یه ارائه ای در هفته آخر دانشگاه که کل وقتتو بگیره همین میشه 
و کلی از این اتفاقا دیگه

آره عمارت ما حالا نصفش می مونه :)))))
نگران عرفان مباش
تا وصل قرب راهی نیست...! 
پاسخ:
ان شالله

لحظه سال تحویل میرسیم به وصال تمیزی

چند روزی است فکری ام که میرسم به سال بعد یا نه؟!
ضربت علی یوم الخندق افضل من عبادة الثقلین

ضربه های زیادی تا به حال زده شده
اما
تفاوت در اخلاص است
پاسخ:
بله بله
به گمانم کمتر از جرمگیر استفاده نموده پس اخلاص در کار کم شده است


اووووووفففففف...
آخ غلنجم ترک ورداشت!
بحوث(به قول خودت) سنگین مطرح نکن تو این هیری ویری!


آه از نهادم نیمه خیز شد سید
عجبببببب نفس گیره این خونه نِگوُنِی
پاسخ:
ها من بودم دیشب میگفتم مگه آدم خسته میشه از این چزا؟ یا شخص شخیص شما؟

با این بحوث حداقل بخندیم :)
تیکه بود اونی که گفتم ادم با این چیزا خسته نمیشه الانشم میگم، ولی به حمدالهی شما کنایهشو نگرفتی اون موقع،مام ادامه ندادیم:)
پاسخ:
با من در لفافه حرف نزن
میدم استاد ایزدی به طرق کلاس، لفافه تو می پیچه دور خودت
هه هه
۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۴:۴۲ real psychic readings
من واقعا دوست دارم که شما هم بچه ها هستید. این نوع هوشمندانه است
کار و گزارش! بچه های آثار فوق العاده ای را نگه دارید، من بچه های شما را گنجانده ام
به وبلاگ ما.
پاسخ:
؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">