خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

یک عصر بهاری

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ






واقعا فکر نمی کردم این چند هفته این طور بگذره! ویکتور هوگو شخصیت کوزت رو از روی من کپی پیست کرده! البته خدا رو شکر زن تناردیه نداشتیم. ژان والژانم نداریم. فقط همون بخش کوزت در حالت کارگری اش :) مورد الهام جناب هوگو قرار گرفته
خوب بالاخره ما هم به یک عصر بهاری و آفتابی رسیدیم. البته پیاده روی صبحگاهی با هوای باران خورده معرکه تر بود.
خوب چه کتاب هایی پیشنهاد می دید بخونیم؟
(اینجانب با یک کوه درس در جبهه کتاب خوانی ایستادگی می کنم! ایستاده در غبار کتاب! :)  )









پ.ن: دوست داشتنی بود این . یعنی من دوستش داشتم.




+ فکر میکردم چندین اثر از غفارزادگان خوندم. ولی اشتباه می کردم. یعنی با مجید قیصری اشتباه گرفته بودم :) عیبی یوخ حالا اولین اثر رو ازشون می خونم. فال خون
+ دلم برای ادیت کردن با vsco  تنگ شده بود




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۲
احلام

نظرات  (۶)

بیشتر از پست عنوان رو دوست داشتم
عصر بهاری:دی.
عصرهای بهاریتون برقرار:))
پاسخ:
در این حد برداشت سیاسی نامربوط ممنوع 
:-|
چشم
حالا شما انقدر عصبانی نشید:)
پاسخ:
:)
چه عکسی...معرکه ست.


آفتاب با تمام زورش روی  پاش ایستاده تا نوک انگشتای دستش به آخرین گل قالی برسه...

عجب خیال خامی، واقعا فکر میکنه گل و بوته قالی هم مثل حسن احلام، با نور اون نفس میکشن...البته گاهی هم چنین خیالاتی به ذهن ماها خطور میکنه...هعییی

+ اونی که میگی vsco ، چیه؟ :) 

+سدممدم آرزوست...
پاسخ:
چرا دعوا می ندازی بین گل قالی و حسن احلام
برو خونتون دهه
:))
خیلی هم خوبن با هم

نرم افزار عزیز

بشری یم آرزوست
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:)) 
اون گل گلیه. :)
اون نشان کتاب. خیلی جیگره.


خدا به وقت و انرژی ت برکت بده خواهری. 
فی امان الله ...
پاسخ:
ها
به نکته خوبی اشاره کردی
کار فاطمه است
برو بر سرش خراب شو تا به تو هم بده :))))

ممنون
همچنین خدا به تو هم وقت بده کرور کرور
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۴۶ آرزوهای نجیب (:
من این کتاب رو دوست نداشتم، نمی دونم چرا اینقدر معروف شده:|
پاسخ:
منم یکم پیش رفتم اصلا برام کشش نداشت :\
گوشواره هاش کوچیکتر بود بیشتر خوشم میومد
پاسخ:
:)
دو ساعت فکر کردم راجع به چه گوشواره ای حرف میزنید
خود حس و حالش و شور نواختنش جالبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">