خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

ببار ای..

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ







امروز هر چقدر آسمان غمباد داشت یک قطره ناقابل به ما عنایت نکرد. صبح دم کرد، عصر بادی شد و هنوز هم نمی بارد.

امروز نوبت من بود که در کلاس حرف بزنم! از جسد گفتم. جسدی که روی تخت پادشاهی سلیمان افتاد! راستی جسد چیز بدی نیست! گُل های دانشگاه را نکندم و عوضش گِل و لای از سر و کولم بالا رفت

امروز بعد از چند هفته ی پر تنش روی قلبم، تنی به پارک تفریحی خودم زدم. انقلاب گردی. نتوانستم تا نمایشگاه صبر کنم و کتاب جدید محمد طلوعی را نخرم. حالا من یک آناتومی افسردگی دارم.

امروز صبح شنیدم سیل آمده و عده ای با سیل هم قدم شده اند. اما شب در اخبار غصه دار تر شدم وقتی شنیدم عده ای به خاطر تماشا و عکس برداری جان به سیل داده اند!!

امروز گفتند انفجار، عملیات انتحاری!! چیپس و خوراکی به کودکان گرسنه تعارف کرده اند و بعد.... آن بی گناهان فقط گرسنه بودند، نه وسیله ای برای بهشت رفتن داعشی ها!

راستی باران می شود بباری؟ خواهش! شهر هم تو را نخواهد، مردی هست که دلش باران می خواهد. می دانم که می خواهد...








+  غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد!





عکس: ندیده بودم این ها را در پیاده روی انقلاب. جالب بود. یک مدل دیگر هم بود گویا




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
احلام

نظرات  (۵)

تصویر واقعا حالب و زیبایی بود ..
پاسخ:
:)
عکس: نشان سر به هوا نبودن شماست.!

این همه پیاده روهای انقلاب را گز کردیم چنین تابلویی ندیدیم.!!!
از بس سر به هواییم!
پاسخ:
راستش خیلی هم نشان سر به هوایی است
از بس در هر چیزی فضولی میکنم

شبیه این درپوش های کنتور آب است. شایدم تابلو به قول شما
اون پارک تفریحی پارک لاله نیست اونوقت؟:)

ببار ای بارون
بیا ای بهار:دی
پاسخ:
حضرت احلام برود پارک لاله تفریح کند؟
افت دارد خدایی

بهار شما که آمد

خواندید !؟
پاسخ:
دیروز خریدم
البته خواستم شب بیدار بمانم و بخوانم ولی نشد
الان شروع کردم
الان که جواب کامنتمو خوندم یاد یه چیزی افتادم که تو پارک لاله دیدم
فقط میتونم بگم همون بهتر که برای تفریح به پارک لاله نمیرید:)
پاسخ:
:|||||

ساحت مقدسمان داشت خدشه دار میشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">