خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بیست و هفتمین پرده شب جمعه

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ق.ظ


مسیحی ها یه بحثی دارند به نام: رنج بردن خدا! میگن آیا خدا رنج می برد؟ از غم و اندوه بشری؟ از گناه و بدبختی؟ از جنگ؟ و چه و چه! هزار و یک جواب می شود داد! و اساس این سوال را که غلط است را زد
اما من داشتم وقتی را تصور می کردم که حسین در صحرای کربلا، در ظهر عاشورا! به خدا می اندیشد و به اینکه چه چیز رخ خواهد داد! آیا حسین رنج کشید؟ تا از رنج حسین خدا هم رنج بکشد؟
نه
حسین هیچ مصیبت و رنجی نکشید در تکه تکه شدنش!
عشقبازی می کرد با تک تک سلول هایش
رنج حسین فقط برای کسانی بود که در مقابل او ایستاده بودند!
هراسان بود، می ترسید لقب اشق الاشقیا بگیرند..
خدا هم نگاهش به ما این است؟











پ.ن: قطعا خدا شی نیست که عواطف انسانی داشته باشد! اما خدا چیزی فراتر از عاطفه ی انسانی دارد! رئوف و رحیم و..







+حسین می شود جواب بدهی؟ بی مقدمه و اورژانسی و بی نوبت و..




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۵
احلام

نظرات  (۴)

۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۳۳ قالب بلاگ رضا
:)
پاسخ:
این هم نظری است
بی مقدمه، اورژانسی، بی نوبت...

اللهم ارزقنا توفیق الزیاره الحسین فی الدنیا _اگر نشد، _ فی یوم الورود [حتما].
پاسخ:
لا ریب فیه
زیارت حسین به تو نرسد به کی می خواهد برسد
ان شالله ان شالله به زودی
شما به خدای من می گویید بی عاطفه و لی احساس...


راست گفتید مگر می شود ح س ی ن را با عاطفه پ احساس نگاه کرد
پاسخ:
چه کامنتی
صدر و ذیلش را نیافتم

زیاد عجیب نیست به من هم نرسد:(

 

البته از کرم ارباب این گمان به دور است....

پاسخ:
ارباب چیز دیگرییییییییییییییی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">