خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

گذشت این روزا :)

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴ ب.ظ





جایی نوشته بود:

یه یادی هم بکنیم از عزیزانی که طبق برنامه تابستونشون تا الان باید سه تا نرم افزار، دو تا زبان و بیست و پنج تا کتاب  رو تموم میکردن. خصوصا اون کتابایی که از نمایشگاه به نیت خوندن خریده شدن :)


 





پ.ن مهمتر از متن: هیچی، دیدم مطلب مهمی است برای سوختن گفتم به اشتراک بزارم :))) خوش باشید



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
احلام

نظرات  (۷)

۲۹ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۸ آرزوهای نجیب (:
((:
دوتا زبان؟؟؟
سه تا نرم افزار؟؟؟
٢٥ تا کتاب؟؟؟ 
این آدم اصلا این برنامه رو ریخته بود واسه انجام ندادنش جانم((:
پاسخ:
باور کن اول تابستون آدم همچین قول و قرار هایی با خودش میزاره :)) بل هم اکثر
سلام

خصوصاااا کتابایب که از نمایشگاه خریده بودن:))

روضه ی باز میخونی خواهر؟:)))
پاسخ:
سلام

دیگه دیدم رسیدم به شهریور گفتم یه اشکی هم بریزیم :)
واقعا متاسفم براتون
شما هنوز برنامه ریزی دارید😁😀😂

ما توکل داریم میفهمید توکل😄😅
پاسخ:
توکل کردن هم پدیده ای است برای امروزی ها
توکلتان مستدام

خخخ از اولشم تمام عزمم جزم مقاله بود.

بازم از کتابام غافل نبودمااااااا  :)

اما همه چیز که کتاب نیست چیزای دیگه هم هست

پاسخ:
بله شما موفق شدید
یه دست یه هورا و جیغ

همه چیز کتاب نیست
بلکه گاهی نباید اصلا کتاب دست گرفت
دردم گرفت
:)
پاسخ:
درد شیرینی بوده :)
سلام 
بعد سالها اومدم وب خونی
خوشحالم که سر پایی
یکی تو وب نویسی بود که دیگه نمیبینمش
خیلی دلم براش تنگ شد
اصلا دلم گرفت از نبودنش
تنها وبی بود که یه زمانی با ولع میرفتم سراغش 

خوب باشی
لبخند پهن:)))
پاسخ:
سلام حضرت عارف
ممنون که اومدی و سر زدی
هر چند ما ز یاران چشم یاری داشتیم

الان کی هست که اون یکی باشه

سلامت باشی
ما رو هم تحویل بگیر
یا حق پهن :)
ورزش رو فراموش کردید :|


تصمیم هر ماه منه ورزش ؛ نمیشه ولی این لامصّب :/
پاسخ:
هر ماه نه! هر روز من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">