خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

آیا واقعا...؟

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۱ ب.ظ


دیر نیست؟
آیا واقعا دیر نیست برای یک عمر سرگردانی؟
آیا واقعا ماهی ها تازه می مانند وقتی از آب گرفته می شوند؟ حتی اگر صد سالشان باشد؟









پ.ن: هدف های مشخص، گام های به ضرورت، مومن را می سازد!
وقت به بطالت نگذرانید که المومن جرج :)))




عمرها در پی مقصود به جان گردیدیم
دوست در خانه و ما گرد جهان گردیدیم
#سعدی






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۴
احلام

نظرات  (۶)

سلام احلام
خوبی احلام
دلم تنگ شده بود برات احلام
گفتم بیام حالت رو بپرسم احلام
سلامتی احلام
پاسخ:
سلام بر فاطمه ...
الحمدالله و بسی ممنون
من نیز داشتم خیره به این پست آخر شما نگاه می کردم که خیاطی چی میگه! آزمون چی میگه! و .. از این چیزها
موفق باشی جانا
مَدان‌از سخت‌جانی‌گر‌نمردم‌در‌فراق‌تو

  که جان از ناتوانی بر لب من دیر می‌آید



واقعا که خیلی مونده تا بفهمم دیر شده😢
پاسخ:
ان شالله موفق باشید

چون می از خُم به سبو رفت و گل افکند نقاب

فرصتِ عیش نگه دار و بزن جامی چند ...

پاسخ:
ان شاالله از فرصت ها غافل نشیم و جامی بتوانیم بزنیم
جرج؟؟


پاسخ:
در عربی به جای گاف جیم استفاده کردیم :)
توجه بنمایید
۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۵ بشرایِ جان
أخذ نمودیم تصامیمی از عمق جان :)


همون چیزا در حد مرگ!
پاسخ:
اوف اوف
خطری شدی
۰۱ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۰ محمد صادق
سلام..
اینکه به جای شبکه های اجتماعی اینجا مطلب میزارید
هم برام عجیبه هم جالبه!
من که نتونستم خودم رو برای ادامه فعالیت تو وبلاگ قانع کنم
ولی با شماها حال میکنم ;)
پاسخ:
سلام

خوب به طرز فکرها برمی گردد
وبلاگ برای من از اصالتی برخورداره که شبکه های اجتماعی  به هیچ وجه نداره!

اما خوب در هر صورت فضای مجازی باید در فضای مجازی بماند
و اکثر آدم های امروزی خیلی زیاد زندگی واقعی شان را برده اند در مجازی! و این اشتباه است
و یکی از عوامل قابل دسترسی بیش از اندازه و آسان به شبکه های اجتماعی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">