خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

خانه آبی

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۰۹ ب.ظ



روز مادرمان بود. روز مادر عالم. چند روزی به بهار مانده بود که بهار زندگی ما رسید. و  من عجول تر از درختان بودم برای پوشیدن شکوفه های سفید بهاری. به خانه مان رسیدیم. جایی برای یک عمر زیستن و ساختن و ساخته شدن....










پ.ن: چند صباحی است که زندگی مشترک را آغاز کردیم و به دنبال الگوهای زندگی، تخته وایتبرد خانه را سیاه و سفید می کنیم. رویا یا هدف یا هر چیز دیگری که می خواهید اسمش را بگذارید اما دلمان می خواهد محکم و صبورانه قدم برداریم، زیرا معتقدیم باید بیش از هم سر بودن هم مسیر و هم قدم باشیم. و آن روز مباد که که راه گم شود یا قدم هایمان خسته یا..








+ سال جدید شروع شده است و همه مان بادی به سرمان خورده تا برنامه ها و هدف هایی را دنبال کنیم. شاید خیلی هایمان تا به امروز لیست بلندبالایی هم تهیه کرده باشیم که فلان می کنیم و بهمان. این خوب است که لااقل نسبت به زندگی بی تفاوت نیستیم. اما این بد است که تلاش مان آنقدر کم است که لیست مان بعد از یک ماه فراموش می شود.
راستی کتاب خواندن باید در راس امورات روزانه تان باشد این یک امر ملوکانه می باشد از جناب احلام :)
(پشت صحنه می فرمان: دیر اومده چه زورم میگه)




+عکس تزیینی نیست. نمایی از خانه ماست :) خانه آبی




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۲
احلام

نظرات  (۱۲)

چقدر خوب!
خبر خوبی بود بعد از این همه بی خبری! :)

خوشبخت بشین ان شالله به همراه جنابِ خوشبخت :)
با آرزوی سال های سال زندگی شیرین و تلاش مجاهدانه در راه حق
پاسخ:
سلامت باشید
همچنین برای شما سالی پر از خیر و برکت و حرکت باشد
مبارک با شه
به سلامتی ان شاالله

زندگیتان در زیر سایه حضرت بقیة الله عجل الله تعالی فرجه پرباد از عبودیت
پاسخ:
سلامت باشید

ان شالله

۲۲ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۴۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:)

خوشبختی و عاقبت بخیری نصیب و روزی تون خانم خوشبخت :)
چه دلبره 
پاسخ:
تو هم خوشبخت بشی جانان
قطعا عکس خونه شما دلبر تره :)
:)

دعاهامو قبلا کردم 
مثل دختر خوب اومدم سر بزنم فقط :)
خوشبخت تر باشید.
پاسخ:
واقعا ممنونم که سر زدی
راستش باورم نشد


ان شالله عروسیت :)
به به، به بهارتان و به این همه ذوق و سلیقهٔ بهاری تان و به این برنامه ریزی های پر از مهر و ماه
ان شاءالله خانهٔ آبی تان آبادان باد...

لطفاً بیش از این به قلمتان استراحت ندهید.
پاسخ:
به به ' به این جملات گهربار
ممنونم واقعا
خانه ی شما هم پر از مهر و رافت باد

ان شالله که قلم نخشکد و بی محابا بنویسد
با اینکه معمولا اون برنامه ها و اهداف فراموش میشن موافقم
فکر کنم همه تجربه کردن:)
پاسخ:
متاسفانه بله

جامعه ی ما کمی تا قسمتی روحیه ی عافیت طلبی دارند
چ خبر خوبی ان شاءالله که در کنار هم زیر سایه رحمت الهی زندگی خوب و خوشی داشته باشید و در کنار هم پیر بشید الهی :)) 

شیرینی باید بدید دیگه :))
دعوت که نکردید
پاسخ:
سلامت باشید
ممنون از دعای خیرتون

چشم شما دعوتید به منزل ما به صرف شام و شیرینی
خیلی هم خوشحال میشم
هر چند روز یکبار سر میزنم :( چرا باورت نشد؟

من همش منتظر پرده هام،
               هنوز.....
پاسخ:
واقعا ذوق میکنم که بهم سر میزنی
من شرمنده تو هستم برای هر باری که سر زدی و من نبودم
به به مبارک باشه و خوشبخت باشین^_^
خوبه که از این به بعد از تجربیات زندگی مشترکتون بخونیم.
پاسخ:
شما نیز خوشبخت باشید
مثلا چه مدل تجربیاتی؟ :)
خونه تونم خوشگله :))
پاسخ:
چشمات خوشگل می بینه
البته خوشگلم هستا :)
تبریک به احلام عزیزم

ما را هم که دعوت نکردی...
پاسخ:
عوا من خیال کردم دعوت کردم :(
ببخشید

خوب هستی؟
نی نی ها خوب هستند؟
خوبم و خوبن شکر خدا.

مسئله به این مهمی رو فراموش کردی! :(
توفیق نداشتی ما بیایم عروسیت :))

ان شالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشید
پاسخ:
نه فراموش نکردم، چون به همه دوستان گفتم تعجب می کنم که چون شمایی را مطلع نکردم. شرمنده
واقعا توفیق نبود

سلامت باشید جانا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">