خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

سوال فنی

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ب.ظ



چرا همیشه شب های امتحان اوج ایده ها و اوج کارهای خوب نکرده میاد سراغ آد

یعنی الان اونقدر که داستان پرورش دادم تو سرم یکم درس میخوندم یکم امتحان گرم تر برگزار میشد

والاع





پ.ن: جالبیش اینجاس که بعد امتحان کاملا فروکش میکنه :) و این یعنی ذهن اهمال کار بنده خوب میتونه گولم بزنه :)

البته داستانی این چند روز نوشته بودم که شاید دوست داشتم اینجا بزارم ولی نمیدونم چرا میلمان نکشید :)




+بنازم چشم مستت را چه خوش صید دلم کردی...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۳
احلام

نظرات  (۵)

۰۴ تیر ۹۷ ، ۰۰:۱۳ محسن رحمانی
به دلیل نداشتن حوصله درس خوندن.
پاسخ:
بله
برای فرار حتی
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۵ انـ ـــار
منم همین حالت رو داشتم

شب امتحان شبی ست که حس مطالعه پیدا می کنی، ایده های نوشتن داری، حال مناجات و نماز شب هم البته!! 
:)

آرزوی موفقیت 
پاسخ:
آخ آخ
خیلی میچسبه هر چیزی غیر درس

سلامت باشی جانا
آی دقیقا زدین تو هدف
الان حال منم همینطوره
یه کاغذ کنار دستمه شروع مطالب رو هی می نویسم تا یه روز کاملش کنم
پاسخ:
ان شالله اون یه روز بیاد
:)
پاسخ:
لبخند عمیق :)
این تقصیر ذهن اهمال کار نیست. شورِ شرر انگیز دل است.
دلی که برای رمیدن و رهیدن بهانه می خواهد...
پاسخ:
خوب اگر اینطور برداشت کنیم خیلی قشنگ می شود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">