خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

وقت جنگ و صلح

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ





بعد از صد و چهل و نه سال وقتش رسیده است.







+ نمی دانم چرا دنبال یک زمان خاص برای خواندنش می گشتم. آخر تولستوی برای من با تمام نویسندگان عالم فرق می کند. و شاید اصلا نباید اینقدر دیر جنگ و صلح را می خواندم. ولی به هزار و یک دلیل حالا وقتش رسیده است.

و چقدر حرف دارم با تولستوی....



راستی شما چه می خوانید؟ اصلا چیزی می خوانید؟




*و صد البته که نسخه 4 جلدی نشر نیلوفر و ترجمه سروش حبیبی را می خوانم! و چه ستمی است کسی آن نسخه تک جلدی را بخواند






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۲
احلام

نظرات  (۹)

۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۷:۴۰ محمد فرهمند

من کتاب تاریخی بیشتر می خونم. البته جدیدا یککم روان شناسی هم می خونم 

اما از رمان زیاد خوشم  نمیاد.

از دوره ی راهنمایی تا حال حاضر که 35 سالمه همواره عضو یک کتابخونه ای بودم

پاسخ:
خیلی هم خوب 
رمان پدر مادر دار قطعا خوب است

موفق باشید
عوض من هم بخوان!
و به نیابت از من هرچه میخواهی به تولستوی بگو...
پاسخ:
عوض شما میخوانیم
ولی گفتگو با تولستوی از جانب شما کمی بعید است
شما با ادبیات خاص خودتان بهتر از پس تولستوی برمیایید
عاشق جنگ و صلحم. بخصوص با این ترجمه...
نمیدونم واقعا چی فکر کردن که خلاصه ش کردن؟ ظلمه به اثر
پاسخ:
منم دارم عاشقش میشم با این روند..
اتفاقا تک جلدی اش را داشتم ولی اصلا نتونستم بهش دست بزنم و رفتم چهارجلدیش رو خریدم
سر و گوش اثر بریدن اصلا کار خوبی نیست
الان تولستوی داره حرص میخوره
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۹:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے
منم میخوام به حول و قوه الهی، گوش تنبلی کر، پیرو چالشی که توی اینستا با بچه ها عضوش شدیم، یک عاشقانه آرامم رو تموم کنم بالاخره. :|
پاسخ:
اوه اوه
ان شالله میتونی
آخه مگه چقدره که نصفه خوندیش دختر!
از گوشی فاصله بگیری میخونی 
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۹:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے
لطفا پست کتابی زیاد بذار. 
کم کمش همیشه عذاب وجدان من و زیاد میکنه
پاسخ:
خخخ
برای عذاب وجدان شما نه، ولی قطعا بیشتر میخوام بزارم 
فکرهایی تو سرمه
۱۳ تیر ۹۷ ، ۰۱:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
نه. مسئله ای که هست اینه که حس کتابی آقای نادر من و تا آخر نمیبره.
خیلی عشقی میخونمشون. :| 
مثلا من بیلی بات گیت یا کارای مستور و امیرخانی و اینا رو بگیرم دستم خیلی کشنده اند. دیگه یه جورین که دلم میخواد همه رو یه جا بخونم. ولی آقای ابراهیمی کنده برای من. :/
پاسخ:
عجب
اینم حرفیه
ولی من که به خاطر همین نوشتار نمیتونم ازش دست بردارم
اگه کتابی رو دوست نداری مجبور نیستی تمومش کنی، راحت بگیر زندگی رو
هزاری هم عالم بگه وای خیلی خوب بود
 باریک! 
فقط همین :|
پاسخ:
یعنی چی فقط همین؟
به به جنگی را شروع کرده اید انصافا



کیمیاگر میخوانم

پاسخ:
واقعا فوق العادست

خیلی از کوئیلو خوشمان نمی آید
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۱ انـ ـــار
کاش میشد به منم قرض بدی بخونمش :)


منم می خونم
خیلی! 
کدوم رو بگم؟

تف تو ریا :))
پاسخ:
به روی چشم
تفضل

اوه اوه اون 456 مین کتابی که شروع کردی رو معرفی کن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">