خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

خاطرات یک سفر

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۴ ب.ظ


■ ساعت 15:15 قطار مشهد

■ زن سی ساله از خانه تکانی آمده..

■ قبل از نماز صبح دو تا مرد کمک کردند به مرد دیگر تا روی پریز گوشی اش را بزند به شارژ..

■ سه شنبه برف آمد. از صبح تا شب

■ از پله های زیرزمین که می روم پایین بچه ای انگار گم شده باشد، می خواهد از پله ها پایین برود. مادر پایین پله هاست. دست مرا میگیرد و پایین می رود. عش می کند از خنده..

■ مردی با بسته ی سبزی از باب الجواد داخل می شود..

■ پیرزنی در ورودی ضریح، به زمین میخورد و خون از سرش می آید. ترافیکی عظیم ایجاد کرده. من: بکشیدش یه کناری...

■ پیر پالان دوز

■ بچه ای که توپش توی صحن جلوی من قل می خورد

■ آزادی. من مرده. آن ها مرده. آن ها را آورده اند و من خودم آمدم

■ صبح، غش کردن زن، آب آوردن من

■ جلوی سالن غذا. فیش غذا. اشک..




پ.ن: این جملات و کلمات ناهماهنگ و بی ربط اما پر از مفهوم را دیروز لابلای دفترچه ای قدیمی پیدا کردم. این جملات یادداشت های من در سفرم به مشهد بود. شاید میخواستم چیزهایی توی سرم از یادم نرود.. چقدر حالا برایم ارزشمند هستند.. اصلا یادم نیست چه سالی بوده، اما اسفند بود این را به یاد دارم...



#شب شهادت امام صادق است و ما هوای صحن و سرای رضا داریم.. دعا کنیم برای همدیگر.. برای ایمان مان.. برای ایمان مان...



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
احلام

نظرات  (۶)

۱۸ تیر ۹۷ ، ۰۱:۲۳ بلوط خانوم
دعا کنیم برای ایمانمان...
پاسخ:
ان شالله عاقبتتان ختم به خیر و ارباب حسین بشود
قبلا هم خاطره نوشته بودید از آن مشهد برفی
زیبا بود


خیلی به دعای هم محتاجیم
پاسخ:
شاید

ان شالله عاقبت به خیر بشویم
«یه ربع تنهایی صحن آزادی»
پاسخ:
به قاعده ی یک دم و بازدم اصلا
تعبیرت از «مردن خودت» دقیقاٌ یعنی چی؟ 
پاسخ:
وقتی گناه آدمو میکشه...
ما مردیم از گناه...

میدونی دیگه اموات از صحن آزادی وارد و خارج میشن
نه نمیدونستم صحن آزادی میان تا آزاد بشن :)
پاسخ:
خوشبحالشون باز دم آخر روحشون یه چرخی تو حرم میزنه
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۰ انـ ـــار
نه
بی هماهنگ و بی ربط نبودن

باصفا بودن
بوی امام رضا میدادن....
پاسخ:
اللهم ارزقنا
اللهم ارزقنا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">