خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

جلد دوم را هم بستیم

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ


آنقدر که در جلد دوم به مهمانی اعیان و اشراف و مجلس رقص رفتیم دارم فکر می کنم امشب مهمانی آنامیخیویلیا است یا رستف ها پول دستشان رسیده و باز مهمانی می دهتد! 

آخ که الن و پی یر چقدر شبیه آناکارنینا یند. البته آنا دوست داشتنی تر از الن بدجنس است. ولی پی یر به همان وضعیت فلاکت بار شوهر آنا است. سیب زمینی ماسون!

چقدر صحنه ی سورتمه رانی نیکلا و عشقش به سونیا قشنگ بود! آخ برف و سرمای منفی ده درجه و...





پ.ن: از آنجا که جناب هم سر دارند سفر به گرای 270 را می خوانند و هر از چندگاهی اینجانب به سمت کتابخوان در می آیم ، چقدر دلم قلم روان و ساده احمد دهقان را می خواهد. و به راستی گاهی شبیه او می نویسم و حتی فکر میکنم!



+همین روند سریع برای پست گذاشتن را بپسندید :)



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۷
احلام

نظرات  (۵)

جنگ و صلح را گیر آوردم احلام :)

در صف مطالعه است
پاسخ:
عه می خواستم برات بفرستمش که

خوب بدو بدو بخون برس به من
البته شروع جنگ و صلح خودش جنگ و صلحی می طلبه :)
عید سعید غدیر خم مبارک باد

سلام 
پاسخ:
سلام

عید شما هم مبارک
بیندیم(زبان اصلی بخوانید)

موفق باشید
عیدتان هم مبارک
پاسخ:
متوجه سطر اول نشدیم

عید شما هم مبارک
پسندیدم😁
پاسخ:

خواهش میکنیم
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۵۸ ...:: بخاری ::...
معلومه حالت خوب شده از کتاب
پاسخ:
خیلی عالی
کتاب بهترین درمانه واسه من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">