خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

سلامی به سوی تلویزیون کتابی

پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۴ ب.ظ


چند مدتی هست هر وقت تلویزیون رو روشن می کنم دنبال یه برنامه ای هستم که از کتاب حرف بزنه. از شبکه نسیم کتاب باز رو میده که خوب فکر کنم برای خیلی ها جذاب باشه. ولی نمیدونم چرا به من نمیچسبه. از شبکه چهار هم یه برنامه ای میده کاملا بی برنامه که کتاب خون میارن و کتاب معرفی میکنن. خیلی خوب بود ولی :)) ولی دقیق کی پخش میشه نمیدونم. البته شبکه ی چهار یه تبلیغاتی رو هم مدام پخش می کنه سعید بیابانکی میاد و میگه جمعه بیایید کتاب 4. که حتی یکبارم نشد ببینم. فک کنم شبکه 5 هم یه تیزری راجع به معرفی کتاب داره. کوچولو موچولو.

من این برنامه هارو دریافت کردم. فقط نمیدونم اصلا دقیقا کی میدن!! :)

شبکه ی تماشا هم هر وقت من میزنم داره سرزمین آهن میده، خدا برکت به این سرزمینشون هزار الله اکبر.

کلا تلویزیون نگاه نکنه آدم سنگین تره

والا با این فیلماشون







پ.ن: اگه برنامه ای راجع به کتاب و کتاب خوانی موجود است معرفی کنید تا توی یه پستی مفصل تبلیغشون بکنیم :) اینقدر خوابالو نباشید دیگه. زود ، تند، سریع.. fast.. fast...fast....




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۶
احلام

نظرات  (۵)

۲۶ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۶ سجاد عبدی
پیدا کردید به منم بگید :)
پاسخ:
:////

چشم
خواهر من چرا شبکه پویا نمی بینی؟ به این خوبی؟
شبکه ی پویااا دین دین
ماشیناسورها
توکیو هشت ریشتر
اون برنامه ی مخصوص نقاشی که پسره جای مو مداد رنگی داره
من رفتم اصلا!
پاسخ:
آخه پویامون قطع شده وگرنه قهرمانان تنیس نگاه می کردم :))))
کجا میری خوب
حداقل برنامه های خوب تلویزیون رو بهم معرفی کنیم

ما افق جونمونم قطعه :( وگرنه بیشتر اونجا رو میدیدم

این روزا تلویزیون هم فقط روی موج 95 و 5 مگاهرتز هست ....رادیو اربعین. بیقیه روزا هم اصلا تی وی نگا نمیکنم.

پاسخ:
چه باکلاس و لاکچری هستی شما
شماره میدی؟
:)
نخیر چه دلیل داره آدم به یه غریبه شماره بده؟!
پاسخ:
من که غریبه نیستم دخترم
من تو رو خیلی دوست دارم
میخوام برات آبنبات چوبی بخرمااااااا
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۸:۲۴ طاهر حسینی
شبهای روایت سه شنبه ها ساعت ده و نیم شبکه چهار
پاسخ:
ممنونم
ان شالله که یادم بمونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">