خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

پایان زندگی تواین

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۸ ب.ظ


زندگی نامه مارک تواین به پایان رسید. هر چقدر جای جایش جالب بود، آخرش به تلخی گرایید. خوب چه می شود کرد. از دست دادن عزیزان تلخ است.

باز هم تکرار مکرر می کنم که این کتاب را از دست ندهید :)

خوب کتاب بعدی ای که دم دستم هست و حدود 50 صفحه ای هم یکهو دیدم که خوانده ام، دشمن عزیز جین وبستر است. با کتاب قبلی هیچ قرابتی ندارد جز اینکه هر دو نویسنده آمریکایی هستند و فضاها هنوز درون آمریکاست.(صدای پس زمینه مرگ بر آمریکا  :))) )

خیلی وقت پیش شاید حدود 10 سال پیش بابالنگ دراز را خوانده ام. حالا این دشمن عزیز گویا ادامه ای است بر بابالنگ دراز. بخوانیم ببینیم چه خواهد شد




پ.ن: شما چه می خوانید؟



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۱
احلام

نظرات  (۶)

۰۱ آذر ۹۷ ، ۱۷:۰۲ طاهر حسینی
خسی در میقات
پاسخ:
خیلی وقت است قصد خواندنش را دارم
شما را :)
پاسخ:
کتاب بخوانید بهتر است
میخواستی نمیره؟؟؟
 بهم سر بزن.
پاسخ:
مارک تواین عزیزانش رو از دست میده و شرح حالش تلخ میشه
باریکلاااااا

منم مشغول زندگی من مارک و چندتا کتاب نصفه کاره ام مثل سید عزیز :)
پاسخ:
ااحسنت

البته من چند تا کتاب نصفه نیمه ندارم ها
فقط یه جنگ و صلح رو نگه داشتم تا نفسی چاق کنم
از سه شنبه تا به الان که با شما حرف میزنم 7 کتاب مطالعه کردم (البته کتاب های رمان و داستانی) کتاب های سلسله وار هم دارم که اونارو هم ادامه میدم آن ها بماند ولی در این چند روز کتاب هایی که خواندم براتون بر اساس اولویت می نویسم وقت کردید مطالعه کنید شاید هم قبلا کرده باشید:

شب های کریسمس "چارلز دیکنز"
شرکت "جان گریشام"
چه کسی پالیمنو مولر را کشت ؟ "ماریو بارگاس یوسا"
امپراطور هراس "جولی اتساکا"
جنایات مکافات "فئودور داستایفسکی"
از مجموعه های به کسی مربوط نیست (محل سکونت) "جومپالاهیوی"
اتاق شماره 6 " آنتوان چخوف"

بعد از ظهر هم میخوام بینوایان بخونم
پاسخ:
خیلی عالی است
 
احتمالا تند خوانی هم می دانید

موفق باشید
۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۳:۲۹ انـ ـــار
یادت باشد
مجددا قیدار
قبل اینا خداحافظ سالار
قبل ترش مردی در تبعید ابدی که نصفه موند
قبل ترترش پنجره ی چوبی

بازم برم قبل؟! 


خوبی احلام؟ 
شماره ات پاک شده از رو گوشیم :(
پاسخ:
آفرین آفرین
احسنت ادامه بده بالام جان
البته در زمان آینده :)

شکر خدا
عه چلا آخه
بهت پیام میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">