خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

مهمان عزیز

چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۵۰ ب.ظ


صبح که از خواب بیدار شدم، هنوز خیلی خودم رو جمع و جور نکرده بودم که دیدم زنگ در رو می زنند. کی باشه خوبه؟ بعله مادرشوهر نازنین با یک سنگک در دست :) من هم همینطور ژولیده پولیده خوشحال از آمدنش (آدم میپوسه تو خونه تنهایی) خلاصه یک صبحانه که با هم سر خورده بودیم یکی هم با مادر شوهر خوردیم :) بعدش کمی غیبت کردیم به عنوان دسر (آخ که چقدر می چسبد) نه خداوکیلی مادرشوهر خوبی دارم، خیلی کم دیدم پشت سر کسی حرف بزند، اما گاهی بعضی وقایع رخ می دهد که مجبور به توضیح میشود و منجر به غیبت اما نه بدگویی میشود. خلاصه گفتیم ناهار چه بپزیم، جفتمان اصلا موافق برنجی جات نبودیم. پس عروس محترم یک آش اوماج بار گذاشت. ما در این آش کاکوتی می ریزیم که بوی خاص خودشو داره (بعضی میگن آویشنه اسمش، ولی ما به ترکی کلا می گیم کهلیگ اوتی یعنی بوته ی کبک :) چون کبک های کوهی کلا خونشون زیر این بوته هاست) تا من آش را بار بزارم دیدم مادرشوهرم کنار بخاری دراز کشیده و خوابش برده. از فرصت استفاده کردم و تا دلتان بخواهد کارهای خودم را انجام دادم. ساعت 1 شد و مادر شوهر بیدار نشد. بالاخره گفتم برخیز ای مادر حداقل ناهار بخوریم. :) بعله طبق روال همیشه آش پخته شده خیلی خوب شد و مادر شوهر تعریف روی تعریف کرد. بعد  از ناهار تا من ظرف ها رو بشورم و بیایم باز هم خواب مادرشوهرم را ربود. و الان که نزدیک ساعت 4 هست ایشون همچنان خواب هستند :) من هم مشغول کارهای شخصی خودم.

داشتم فکر می کردم چقدر وجود پدر و مادرها می توانند به آدم حس آرامش و امنیت بدهند. دل آدمی قرص است که بالاخره کسی هست که هر بلایی سرت آمد آغوشش را باز کند و بگوید نگران نباش درست می شود. مهمان عزیز من خواب است اما همین خواب بودنش هم و همین بودنش نعمتی است در خانه من.





پ.ن: شما آدم خوب و مثبت اندیشی باشید، مطمئن باشید کسی قصد ندارد شما را آزار بدهد. شما فکر و خیال و قضاوت و پیش داوری ها را بگذارید کنار، مطمئن باشید کسی آنقدر وقت ندارد که همه ی زندگی اش را وقف بدی کردن با شما بکند.



* مادرشوهر گرامی کمی دیشب به علت کمردرد نخوابیده بودند و علت خوابش این بود. چون برام جالب بود اینقدر خوابیدنش گفتم یه چیزی طنز مانند بنویسم. وگرنه منظور خاصی نداشتم :) خیلیییییییی هم دوستشون دارم



+ امروز برای وجود بزرگ تر ها در کنارمون دو رکعت نماز شکر بخونیم :)




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۳
احلام

نظرات  (۹)

عه پس شما ترک هستید؟ :)
خوبیش این هست که بیشتر خواب بوده و شما به کارهات رسیدی.


پاسخ:
بله :))

البته کلی هم گپ و گفت کردیم ها!
یک روزهایی واقعا آدم زیادی کار داره و مجبوره حتما کاراشو انجام بده
ایشون مانع کار من نبود
در بارۀ مادر شوهر نازنین، مدح شبیه ذمّ بود یا ذمّ شبیه مدح؟!


از بابت «پ.ن» متشکرم.
و از برای + سپاسگزار...

فقط جدانویسی همسر را نمی پسندم.
پاسخ:
هیچکدام، تماما مدح بود. ذم اش در کجا بود؟
خیلی خانوم خوبی هستند ایشون


+خواهش می شود

صرفا به دلیل اینکه به معنای کلمه دقت بشود جدانویسی می شود.
این چه جور مدحی است که مادر شوهر را با خواب بودنش توصیف می فرمایید!؟
(تا یک بعد از ظهر خواب و بعد از ناهار هم تا چهار بعد از ظهر خواب)
پاسخ:
به فرمایش شما دلیلش در زیر پست نوشته شد. اگر درست نشد بگید تا پست بالکل حذف بشود
بنده خدا شب را نتوانسته بود بخوابد
(خدا من را ببخشد که متنم بد بوده و ذم رسانده)
حالا بهتر شد..
پاسخ:
ممنون که گوشزد کردید
۰۳ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۳۸ پلڪــــ شیشـہ اے
الهی ^__^ چه مادرشوهر گوگولی عی ... 
مامان های دوست داشتنی
به به کدبانو ... آش رو دستورش رو بده این ور ما هم بپزیم. :))

عززیزم. سایه ی مهربونشون بالای سرتون.
واقعا هم فرشته هستن و وجودشون نعمت. 
چه خوب گفتی آدم تو خونه از تنهایی می پوسه.
منم همنشینی با مامان شماره 2 رو دوست دارم. 
پاسخ:
:)))

یه همچین عروسای خوبی هستیم ما دو تا :)
اموراتت بی بشری به وفق مراد ان شاء الله.

پاسخ:
امورات بشری که بی ما خیلی خوب می گذره الحمدالله
:)

خدا حفظشون کنه الهی
پاسخ:
:)
سلامت باشی
خدا شما رو هم برای ما حفظ کنه
با کمال احترامات: بیشین بینیم باباااااااا :/ 
پاسخ:
از خستگی نشستم بابا
۰۴ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۲۷ پلڪــــ شیشـہ اے
;)))



پاسخ:
بعله دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">