خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

جمعه های سر مستی

جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵ ب.ظ


جمعه ها هم مثل تمام طول هفته یکجور طلوع می کنند اما ما اعتقاد داریم روی جمعه ها هم اسم بگذاریم. غروب هایش را غم آلود بنامیم و کل آن را یک روز کسالت بار تلقی کنیم که آدمی نمی تواند کار بکند، کتاب بخواند یا اساسا از چیزی جز خوابیدن و کز کردن لذت ببرد. اما من یک ایده دارم. بیایید جمعه ها را روز کارهای بکر بنامیم. حالا همه میگن مثلا چی!؟ مثلا برخلاف تمام هفته که کتاب های داستان می خواندید امروز فقط شعر بخوانید. مثلا امروز حتما یک گلدان به خانه تان اضافه بکنید. بلند شوید یک کیف نمدی درست کنید. امروز را نقاشی بکشید (مخصوصا آن هایی که اصلا بلد نیستند نقاشی) مثلا آقایان آشپزی بکنند (حتی اگر فقط تخم مرغ بلدید، سعی کنید هر هفته یک مدلش را درست کنید) و هزار مدل کار دیگر..

خلاصه کاری بکنید که در روزهای معمولی نمی کنید. بگذارید جمعه هایتان خوشحال بشود که اینقدر تحویلش می گیرید.









+ بهم بگید چی کار کردید. البته من خودم هنوز تصمیمم رو نگرفتم. ولی براتون می گم که چی کار کردم :)



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۵
احلام

نظرات  (۵)

۰۵ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۰۶ آرزوهای نجیب (:
من ساعت ۵ صبح بیدار شدم و همراه دوستان رفتم به‌سوی کوه و تازه برگشتم خونه (:
پاسخ:
یعنیاااا
خوشبحالت
منم هر هفته به عشق اینکه صبح میخواهیم بریم کوه می خوابم. ولی نمیریم

بهترین کار دنیا رو یعنی الان تو کردی
۰۵ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۳۴ طاهر حسینی
اتاق ها را جارو برقی کشیده ام، سرویس بهداشتی را شسته ام و کمی نوشته ام 
پاسخ:
خوشابحال مادر
شکر خدا که نوشتن جزو کارهاست
رفتم خونه مادربزرگه :)
البته از دیشب رفتم،کل فامیل رو یکجا دیدم :))) اکثرا بچه ها پلاس میشن اونجا 
پاسخ:
بعله دیگه اینطوری کلی هم خوش میگذره
ولی خوب باید یه کار بکرهم بکنی
قبول نیست اینطوری
:)
صبح پاشدم مامان اینا رفتن الموت یه چیزکی خوردم دوباره خوابیدم.
خونه رو رُفت و روب کردم، حسااااااااااااااابی. 
سه تا چهارپایه داشتیم حسابی کثیف شده بود یک ساعت کامل وقت گذاشتم شستمشون،
اممم آب ماهی رو عوض کردم با ترس البته، هی با جریان آب میخواست بیاد بیرون.
مهمون اومد دیگه مشغول شدم تا موقع لالا :)

پاسخ:
آفرین دختر خوب و نازنین
ماهی تو از طرف من ببوس

خوب کار بکری هم انجام میدادندی
نشد دیگه
ان شاء الله این جمعه بشه :)
پاسخ:
ان شالله ببینیم و تعریف و چهچه بزنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">