خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

شاهکارهای روز بکر :)

شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ب.ظ



دیروز بعد از مدت ها من بالاخره تونستم برم سراغ نقاشی. خیلی شاهکار نشده ولی خیلی خیلی حس خوبی بهم دست داد. کار با آبرنگ خیلی لذت بخشه. ان شالله حرفه ای یاد میگیرم یه روزی :)





البته جناب همسر هم مثل همیشه پایه بودند در این کار بکر :)))




کشتی قشنگی شده بود، یکم در رنگ آمیزی از زیبایی اش کاسته شد. :)







پ.ن: خیلی ممنونم بابت کامنت هایی که برای پست دیروز گذاشتین. خیلییی هم خوشحال شدم که آدم های پر انرژی دور و برم کم ندارم.




+ امروز شنبه ای دیگر و هفته ای دیگر آغاز شد. می تونیم توی این هفته فرصت های جدید برای خودمون و زندگی مون ایجاد کنیم و می تونیم باز هم مثل گذشته باقی بمونیم. ولی یه چیز خیلییییی جدی اینه که هر روز صبح وقتی چشماتون رو باز کردید یادتون بیاد که یکی اون بالا هست که منتظره تا ببینه شما چطوری قدم برمیدارید تا همه جوره کمکتون کنه. هیچ کاری بدون تلاش نمیشه :)



* همیشه تلاش های ناقص برای سحر خیز بودن کردم و همیشه چیزی جز دلسردی نداشتم. ولی می خوام دیگه این تلاش های ناقص رو رها کنم هر روز روزمو زودتر از بقیه شروع کنم. تحت هر شرایطی. امروز ساعت 6 بیدار شدم. تا ببینیم روزهای بعد چی میشه. 





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۶
احلام

نظرات  (۵)

خخخ آقای شوعر رو بچلونن هم همون از دسته اجناسِ ذکور است که حالا از خوشِ روزگار مهندس هم از آب در اومدند :) کشتی موتوری :) خوب شده نقاشی هاتون.

منم میخوام تموم کنم طرخ ابرنگم رو ببینم چی از اّب درمیاد بالاخره.

آبرنگ کشیدن روی ورقه های اشتنباخ یا شبیه به این خیلی قشنگ در میاد. 
پاسخ:
خخخخ خوب کارشون کشتی سازی و ایناست دیگه ایشونم فنی نقاشی کشیده :)

تو که نقاشیت خیلی خوبه

از کجا فهمیدی کاغذش فرق می کنه؟
کاغذ مخصوص آبرنگه
۰۶ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۵۸ طاهر حسینی
عالی شده
پاسخ:
ممنونم
بعد از عمری نقاشی کشیدن روی ورق معمولی و ورق مخصوص آیا نباید بفهمم؟  از نوع نشستن رنگ ها و قاطی نشدش پیداست دیگه :)
 فقط سعی کن هر بار قلم رو نیمه خشک به رنگ آغشته کنی و قطره اضافه آبش رو بگیری...رنگ گلدون روی حوض به خاطر آب زیاد قلم، با رنگ زیرش قاطی شده :)

در ضمن نقاشیم خیلی خوب نیست کلی گیر و گور داره چون حرفه ای که بلد نیستم

خب دیگه خدافظ درام میرم مهد یا علی
پاسخ:
بله بله بله استاد
آبش رو می گیرم، اون گلدون می خواستم مثلا سایه مانند بشه هی نشد و هی آب بندی شد و.. از این قضایا
من حوصله کنم خیلی بهتر میکشم

بلدی دیگه. فکر کردی حرفه ای ها چی کار می کنند

برو بسلامت
خخخخ حدس زدم خواستی سایه بشه ولی خب برای ایجاد سایه باید صبر کنی موضع سایه کاملا خشک بشه و بعد یک لایه رنگ تیره تر از رنگ اصلی زمینه رو بهش اضافه کنی. سایه قشنگی از آب در میاد. یا حتی با شیوه دیگه ای هم میشه سایه اضافه کرد. موقعی که کاملا خشک شد یک لایه رنگ طوسی با قرمز مخلوط میکنی طوری که طوسی غالب باشه به موضع سایه اضافه میکنی که این روش با گلاس تره فکر میکنم :)
 پس حوصله کن، گاهی حواشی یک نقاشی باید از اصل مطلب با حوصله تر کشیده بشه تا تاثیرگذار باشه مثلا چارچوبه در یا شیب و زاویه پله:)
پاسخ:
یه کلاس نقاشی باید بیام محضر گرامی تان حضرت اعظم استاد

آره اونارو دیگه داشتم در میرفتم کشیدم. :)
ولی نقاشی عشقه
خخخخ 
من کی باشم :/

خیلی حال خوب کنه کلا
پاسخ:
شما بشری نظام الملک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">