خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

جبران خلیل جبران

جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۱۲ ب.ظ



"  به یکدیگر عشق بورزید، اما عشق را به بند نکشانید... بگذارید میان با هم بودنتان فضایی و فاصله یی باشد. با یکدیگر بخوانید و برقصید و شاد باشید، اما بگذارید هر یک از شما تنها باشد.. در کنار هم بمانید اما نه چسبیده به هم. "



*جبران خلیل جبران





پ.ن: اسارت هیچ رقمه اش خوشایند نیست. مخصوصا اگر به خاطر عشق و محبت دیگری را به اسارت دربیاوری. بسیاری از روابط بین همسری یا والدین و فرزندی تبدیل شده است به تملک های خودخواهانه اما کجاست آن باور که همه ی ما متعلق به خدا هستیم و اوست مالک اصلی.







+هفته ای که گذشت یکی از شلوغ ترین هفته های زندگی ام بود. و شیرین ترین لحظه اش در راهپیمایی 22 بهمن رقم خورد و بیانیه ی رهبرم که مرا مصمم تر می کند تا جوانی ام را پیروزمندانه سپری کنم.



موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۷/۱۱/۲۶
احلام

نظرات  (۳)

ما هم گاهی در حوصلۀ فاصله هامون تنها می مانیم. اما بوی بودنمان را در نبودنمان از یاد نمی بریم...!


نمی دانم چرا 22 بهمن امسال، برای من شادمانی همیشگی را نداشت. یعنی ته دلم غمی پنهان احساس می کردم...
پاسخ:
بله دیگر معنای ما شدن در زندگی مشترک همین است


احتمالا به خاطر ناراحتی مردم و رنجی که مردم می کشند. ما مردمان خوبی داریم و حقشان نیست
یکی از شلوغ ترین روزهای زندگی ام...

دفاع کردی؟
پاسخ:
از چی دفاع کردم؟


از چی؟! :|

از پایان نامه ارشدت دیگه!
پاسخ:
آها

بهت میگم بعدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">