خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

خدا می نویسد.. 3

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ب.ظ



ابلیس مغرور و متکبر ایستاده بود. خدا زل زده بود داخل چشمانش. ملائکه محو سجده ی خود بودند. ابلیس گفت: من هرگز به گِلی لجن مال سجده نخواهم کرد. خدا رو برگرداند. ابلیس جلو آمد. گفت: مرا بیرون میرانی اما زنده ام بدار تا قیامت. خدا دور میشد از او. گفت: مهلت میدهم اما تا وقتی که خودم می دانم.

ابلیس رفت سراغ ابزار کارش. زینت ها را دانه دانه جمع می کرد و در خورجین خود می ریخت.

ابلیس وارد زمین شد.






+برگرفته از آیات 26 تا 39 حجر








پ.ن: قرآنم دارد تبدیل به یکی از دفتر یادداشت هایم می شود. میخوانم. می نویسم در حاشیه اش. یعنی می شود واقعا کتاب زندگی ام بشود؟




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۰
احلام

نظرات  (۶)

لایک شدی
مطالب وبلاگ منو دوست داشتی، دنبال کن
پاسخ:
....
سلام 
چقد خوب.. منم در برابر کتابایی که دوستشون دارم دوتا واکنش دارم: اول میخرمشون (خیلی کم کتاب میخرم)، بعدم حاشیه نویسی میکنم. 
ولی واقعا در برابر قرآنم چیزی برای نوشتن ندارم
پاسخ:
علیک السلام

احسنت بر شما و من :)
من قبل ترها سعی می کردم خیلی با کتابام رسمی برخورد کنم و اصلا هیچ چیزی نمی نوشتم.
ولی مدتیه به این نتیجه رسیدم که باید با بعضی کتاب ها زندگی کرد، خط کشید، حاشیه نویسی کرد و..

من یه قرآن در قطع وزیری دارم. بدون ترجمه. چند سال پیش گرفته بودم برای کاری. اما حالا توی اون قرآن می نویسم. نکته یا چیزی که خوشم میاد. چون ترجمه نداره خیلی هم شلوغ نمیشه :)
عالیه...

خار و خفیفم شدید.
خیلی خفیف.
پاسخ:
ممنون

چرا خار و خفیف؟
مومن کلی عزت داره ها :)
چه جالبه حاشیه نویسی کردن:)

پاسخ:
:) بلی بسیار
...إِلَى یَوْمِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ
ان شاءالله برسد آن روز...
پاسخ:
فکر میکنم هر آدمی میتونه برای خودش این روز رو جلو بندازه :)
۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۰۵ آشنای بی نشان
انگار داستانش کردید
پاسخ:
بله یکجورهایی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">