خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هوس مکن

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ


شب قدر بوی خاک جنوب می آمد...

بوی رمل های فکه، بوی کانال فتح المبین، بوی نمناک اروند....

این چه رسمی است که دل دارد؟

فقط بلد است آدمی را هوایی بکند..




                 







پ.ن: دل هوس کند و پا قدم از قدم برندارد. هیهات! هیهات!







عکس نوشت: اسفند 92 گرفته شد. گم شده بودم در بهشت...






موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
احلام

نظرات  (۸)

لبخند
labkhaaand.blog.ir
پاسخ:
:)
تفضل لبخند
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے
آخ گفتی ...
شیدایی این شب ها عجب است.
پاسخ:

دلم فقط جنوب خواست....

چه عجب 
ما یه پست به این خرابه دیدیم
پس کو داستانات
فقط بلدی اینستا بروز کنی؟
خجالتم نمیکشه 
بعد سالی اومده دوخط نوشته
یبار خسته نشی
اونسال بهت گفتم بیا بریم جنوب محل ندادی
حالا بخور (آیکون زبون دراوردن)
پاسخ:
من خراب اینجا خرابه، انتظار داری رمان ده جلدی بدم بیرون؟ والاع
درضمن کی گفته من اینجا داستان می سرایم؟
اینستا هم پر....
.
من بی مصرف بودم تو چرا به حرفم گوش کردی عاخه! گوشمو میگرفتی میبردی..
 نون والقلم و ما خط خطون...
یعنی هرچه دلت خواست بنویس.


پاسخ:
ممنون
اصلش هم همین است :)
 دلی که آدم رو هوایی نکنه که به درد نمیخوره

اینجا را بیشتر به روز کنید
ما با اینستا یمان دعوایمان شد
ریشه اش را زدیم
پاسخ:
دل بی هوا را پس بیاندازیم سطل زباله...
..

دعا کنید به این قلب 
ان شاالله تند تند بنویسیم
.
ما هم با اینستا زده ایم به هم، باید سه طلاقه اش کرد :)
سلام

دعوتید به ضیافت کتاب


http://heyateketab.blog.ir/post/231
پاسخ:
سلام
بهشت زهرا فصل سرما لذت دیگه ای داره..
پاسخ:
لذتی دو چندان...

سلام

.

.

.

به ماهم سری بزنین بلاگ نشین ها

یاحق

پاسخ:
سلام

ههه چشم بلاگفایی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">