خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

ب ر ف

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ


فتیرها داغ هستند اما با نوک انگشتانش سه تایش را جدا می کند و روی نایلون می گذارد. با خودم می گویم: این نایلون که دسته ندارد، چطوری ببریمَش خانه!؟  منتظرم که بگذارد داخل نایلون، اما به من و او نگاهی می اندازد و نایلون را از زیر برمیدارد و می گذارد توی دستان من: اگه بزارم توی نایلون چون تازه از تنور درآوردم خمیر میشه! تو دستکش داری! یک طور خاصی می خندد! حتما به زودی از آن پیرزن های نُقلی می شود که قایمکی و ریز می خندند! نگاهی به او می کنم، حتما دارد به قیافه ام که فتیرها را چسبانده ام به خودم تا نیافتند می خندد. بعد از گفتن کلمه دستکش تازه می بینم که تمام امروز را دستکش دستش نکرده است. ............


صبر کن خواننده محترم


باید احلام رو ببخشید

بعد از نوشتن آخرین جمله این متن وقفه ای افتاد و من وسوسه شدم و صفحه ی باز شده ی انـار را که می خواستم بعد از اتمام پستم بخوانمش، خواندم. انگار چیزی در دلم فرو ریخت...

فکر می کنم همینجا دیگر باید تمام کنم و شما را به خواندنش دعوت کنم

پست پیزوری ما را بیخیال

اینجــــــا را بچسب....







پ.ن: پست را خودمانی هدایت کردن هم مزه ای دارد






موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
احلام

نظرات  (۸)

۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۲ بهارنارنج :)
یاد یه خاطره قدیمی افتادم..
دستکش
من
فاطمه
سوووز سرما
جمکران..
:)
پاسخ:
خاطره های خوب..
:)
۱۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۸ یک خواننده
منظور?
پاسخ:
واضح است
صاحب اختیاری احلام عزیز.


وضع من بهتر از تو نیست.
دعایم کن
پاسخ:
سلامت باشی انارکم
خعلی مزززه داد:)
پاسخ:
زنده باشی
:)
ار جاع خوبی بود
ممنون
البته ما با فتیر های داغ شما تناولش نمودیم
پاسخ:
خدا رو شکر..
پیش تر خونده بودیمش .
 
پاسخ:
خیلی هم خوب
و خدا هدایتمان کند ...


:)
پاسخ:
و آنگاه که خودمان برای هدایت خودمان قدمی برنداریم :))

سلام

.

.

.

مثل همیشه نوشتت عالی بود .دختر بازکه ناپیدا شدی من چیکار کنم از دست شما که بلاگفا رو ترک کردین هی باید بیام اینجا کلی راهه بابا خسته میشم .دیگه پیر شدم جون ندارم بخدا .

پاسخ:
سلام بر خانم داداشی من

والا ما هم سختمونه بریم بلاگفا
همه که آمده اند بیان! تشریف بیار و ما را خلاص کن...
بهت سر زدم هر چند نظر ندادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">