خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

حک شده در تقدیرم؟؟؟

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ



شماره ناشناس است. برنمیدارم. دو ساعت بعد دوباره تماس می گیرد. برمیدارم. از راهیان کربلا تماس گرفته. اسمم برای اربعین درآمده. من که نمی دانم راهیان کربلا چیست و کجا هست. همه اش دستپخت عارف است. می گوید تشریف میاورید؟  جوابش را نمی دانم. قرار می شود تا فردا خبر بدهم. به عارف می گویم خوشحال می شود اسمم درآمده و من ناراحت که اسم او درنیامده. می گوید بگذار ببینم راجعون درآمده ام یا نه! اسم خودش را نمی بیند. اما اسم من را واضح در لیست می بیند بی آنکه حتی در ذخیره ها باشد.









پ.ن: هراس دارم از یک چیز! این من با چه رویی وارد خیل عاشقان حسین خواهم شد؟؟







+ در این غروب جمعه ای دعا کنید که بتوانم راهی شوم... ظاهرا پرده ی سوم حاجت می دهد.  :) سومین پرده....





موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۹
احلام

نظرات  (۴)

۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۴ نجمه خانم
سلام
مبارکه 
میشه منو یاد کنید تو حرمهاشون 
نمی خوام بی دعوت برم
نمی خوام
پاسخ:
سلام
راستش هنوز معلوم نیست رفتن حقیر
ولی اگر قسمت شد چشم..
من امسال تلویزیون تماشا نمیکنم
نمیکشم...
پاسخ:
آره خوب تو اون بهبوهه ی اربعین و پیاده روی تو تلویزیون از کجا می خواهی پیدا کنی ؟
والاع
آنچه روایت کردیم چه زود مقدماتش محقق شد
پاسخ:
ما به دعای مخاطبینمان اعتقاد داریم...

خوشا سعادت اینجا که سیم وصل کن شما سمت آسمون خداست...

خوشا سعادت سومین پرده شب جمعه......

پاسخ:
خوشا سعادت آنها که آنجایند..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">