خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هوس

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ








میشه وقتی هوس می کنم خیلی آروم ساکم رو ببندم و زنگ بزنم به مادرم و خداحافظی کنم و بعدش برم راه آهن؟ اولین قطار رو به سمت تو سوار بشم و طبقه ی بالا دراز بکشم و دائم به لحظه ای که کنار تو هستم فکر کنم. تا وقتی که چشم باز کنم و ببینم رسیدیم به ایستگاه. امانتداری ساکم رو قبول می کنه، اما من خیلی قبل تر دلم رو پیشت به امانت گذاشتم. همه ی سعی ام رو کردم که حتی از توی تاکسی تو رو دید نزنم. حتی حالا هم سرم رو نمیارم بالا. میخوام اول اذن دخول بخونم، حسابی گریه هامو بکنم. بعد نگاه کنم به تو....







موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۴
احلام

نظرات  (۶)

چه حس خوبی:)
پاسخ:
چون شمس الشموس است
«من که جز هم‌نفسی با تو ندارم هوسی
با وجود تو چرا دل بسپارم به کسی؟»
پاسخ:
شعر همه چیز تمام
حس شما رو درک می کنم. خیلی هم لطیف و فانتزیه. اما یک سئوال:

مثلاً اگر سرتون بالا باشه و از داخل تاکسی حرم رو ببینی، از لطف دیدار یا هیجان زیارت چیزی کاسته می شه؟ 
پاسخ:
دیوانگی چون و چرا ندارد

یه چیز شخصیه که گاهی برای دلتنگی هام ازش استفاده می کنم
۱۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۸ پلڪــــ شیشـہ اے
چه قدر دلتنگم ...
پاسخ:
من نیز خیلیییییییی :(
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۰۸ آشنای بی نشان
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام
پاسخ:
سلام خورشید خورشیدها

دلتنگشم ..به شدت ..

به شدت..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">